69quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Speltip nummer 69:
Weet wanneer je moet stoppen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Gozer, dat is niet heel chill van jou om mij befferton te noemen![]()
Jullie hebben wel voor het eerst sinds jaren geen miljoenen uitgegeven aan matige spelers, dus het zou zomaar kunnen. Dat was voor Ajax ook de succesformule.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:39 schreef FL_Freak het volgende:
Geen zorgen, psv wordt kampioen dit seizoen.
Gozer, ik vind deze matige mening van jou maar nietsquote:
Smiley-attack:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:49 schreef EenKriek het volgende:
Hey Befferton gebruik eens wat meer emoticons
Ik was eigenlijk sarcastisch, want er moeten echt nog wel een aantal spelers worden gehaald. Anders zie ik het weer heel somber inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel voor het eerst sinds jaren geen miljoenen uitgegeven aan matige spelers, dus het zou zomaar kunnen. Dat was voor Ajax ook de succesformule.
Ik vind het fijn dat je mijn kenmerkende schrijfstijl waardeertquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel aids gezien in een OP.
Ja, die aankopen de afgelopen jaren hebben geholpen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk sarcastisch, want er moeten echt nog wel een aantal spelers worden gehaald. Anders zie ik het weer heel somber in
Ja oke ,maar ajax heeft dan ook andere spelers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, die aankopen de afgelopen jaren hebben geholpen..
Dat deed Ajax dus ook in de jaren dat PSV kampioen werd. Pas toen ze stopte met geld verbrassen werden ze 4x op rij kampioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |