abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:09:39 #1
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_143080077
ISIS heeft een tijd terug een video uitgebracht waarin ze beweren Iraakse soldaten hebben 'gevangen'. Ze voeren naar eigen zeggen 1500 van deze Iraakse soldaten af. Je ziet de soldaten bidden voor hun leven maar dit mocht niet baten. Ze worden allemaal afgemaakt terwijl ze gedwongen worden 'lang leve de Islamitische natie' te zingen. Ik kon niet begrijpen hoe ze dit konden doen en het deed me denken aan de acties van Hitler.

Voor de mensen wie zich afvragen wat ISIS is:
"ISIS staat voor Islamitische Staat in Irak en al-Sham en is een op al-Qaeda geïnspireerde jihadistische groepering die is begonnen in Irak. Ze streven naar een islamitisch emiraat waarin de sharia van kracht is."

Ik besefte niet hoe erg deze situatie is totdat ik dit filmpje zag. Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier de link:
SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het alleen niet kijken als je hier niet tegen kan want het is echt schokkend materiaal. Maar dit heeft mij echt wakker gemaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 05-08-2014 10:34:24 ]
Nee, ik haat politiek.
pi_143080131
Laat ze het maar lekker uitzoeken.
pi_143080134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef politiekman het volgende:
ISIS heeft een tijd terug een video uitgebracht waarin ze beweren Iraakse soldaten hebben 'gevangen'. Ze voeren naar eigen zeggen 1500 van deze Iraakse soldaten af. Je ziet de soldaten bidden voor hun leven maar dit mocht niet baten. Ze worden allemaal afgemaakt terwijl ze gedwongen worden 'lang leve de Islamitische natie' te zingen. Ik kon niet begrijpen hoe ze dit konden doen en het deed me denken aan de acties van Hitler.

"ISIS staat voor Islamitische Staat in Irak en al-Sham en is een op al-Qaeda geïnspireerde jihadistische groepering die is begonnen in Irak. Ze streven naar een islamitisch emiraat waarin de sharia van kracht is."

Ik besefte niet hoe erg deze situatie is totdat ik dit filmpje zag. Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier de link: http://shoebat.com/2014/0(...)500-innocent-people/

Ik zou het alleen niet kijken als je hier niet tegen kan want het is echt schokkend materiaal. Maar dit heeft mij echt wakker gemaakt.
Dat heeft je pas wakker gemaakt? Alles daarvoor niet?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:13:45 #4
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_143080164
Ik werd al wakker tijdens de revolutie in Egypte. Er deugt helemaal niets aan de Islam.
pi_143080172
Laat ze gewoon.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:14:04 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_143080181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef politiekman het volgende:

Ik besefte niet hoe erg deze situatie is totdat ik dit filmpje zag. Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier de link: http://shoebat.com/2014/0(...)500-innocent-people/

Tja, van mij hoeven linkjes naar dat soort filmpjes niet op FOK! te belanden. Ik hou niet van censuur, maar dat is voor sommige mensen toch iets te schokkend.

Ik denk dat een korte beschrijving van wat er in dat filmpje te zien is voor velen ook wel tot de verbeelding spreekt.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_143080194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef Wootism het volgende:

[..]

Tja, van mij hoeven linkjes naar dat soort filmpjes niet op FOK! te belanden. Ik hou niet van censuur, maar dat is voor sommige mensen toch iets te schokkend.

Ik denk dat een korte beschrijving van wat er in dat filmpje te zien is voor velen ook wel tot de verbeelding spreekt.
Hij zet er duidelijk bij dat je niet moet kijken als je er niet tegen kan. Hoezo maak je er dan nog een probleem van?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143080219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef Prospos het volgende:
Moslims die elkaar afmaken ^O^
Helaas zijn het de extremisten die de onschuldigen afmaken waardoor de verhouding extremistische moslims groter wordt.
pi_143080233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik werd al wakker tijdens de revolutie in Egypte. Er deugt helemaal niets aan de Islam.
Eens.
pi_143080238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Helaas zijn het de extremisten die de onschuldigen afmaken waardoor de verhouding extremistische moslims groter wordt.
1 pot nat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat niets.
pi_143080258
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij zet er duidelijk bij dat je niet moet kijken als je er niet tegen kan. Hoezo maak je er dan nog een probleem van?
Ik maak er geen probleem van. :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_143080263
100 jaar en 70 jaar geleden slachtten "christenen" elkaar ook af. Nu doen moslims dat onderling. Over 100 jaar snappen ze wel dat dat niet zo slim was.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143080276
is cultuur
pi_143080309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:18 schreef spijkerbroek het volgende:
100 jaar en 70 jaar geleden slachtten "christenen" elkaar ook af.
Ja? Was WO2 een religieus conflict? Katholieken tegen protestanten of zo?

Over christenen gesproken: lekkere site in de OP. "Geef geld om christenen te redden". Stinkt naar Amerikaanse evangelisten.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:21:11 #16
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_143080313
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef bijdehand het volgende:
Laat ze gewoon.
Ik snap niet hoe je zo nonchalant kan zijn
Nee, ik haat politiek.
pi_143080329
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef politiekman het volgende:

[..]

Omdat er uit die regio niets dan ellende komt, het een ver van m'n bed show is en ik me liever druk maak over dingen waar ik iets aan kan veranderen.
pi_143080340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef politiekman het volgende:

[..]

Het alternatief is militaire actie, maar daar is het westen een beetje klaar mee. Het geeft altijd zoveel gezeik.
pi_143080345
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ja? Was WO2 een religieus conflict? Katholieken tegen protestanten of zo?
Dat hele midden-oostenconflict is ook geen religieus conflict. Het gaat om macht, land en geld. Onder het mom van religie.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:23:07 #20
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_143080353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat heeft je pas wakker gemaakt? Alles daarvoor niet?
Om eerlijk te zijn had ik me er tot nu nog niet zo erg in verdiept.
Nee, ik haat politiek.
pi_143080371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat hele midden-oostenconflict is ook geen religieus conflict. Het gaat om macht, land en geld. Onder het mom van religie.
Ja doeg. Ze hebben het constant over hun jihad, maar het is geen religieus conflict. De groeten.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:24:13 #22
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_143080385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het alternatief is militaire actie, maar daar is het westen een beetje klaar mee. Het geeft altijd zoveel gezeik.
Persoonlijk denk ik dat Amerika iedereen elkaar daar lekker af laat slachten om er vervolgens zelf lekker wat olieplatforms neer te knallen. :{
Nee, ik haat politiek.
pi_143080402
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:23 schreef Jigzoz het volgende:
Ja doeg. Ze hebben het constant over hun jihad, maar het is geen religieus conflict. De groeten.
Neus.Verder.Kijken.Doeg! :W
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:25:00 #24
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_143080406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:14 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik denk toch dat een filmpje meer zegt dan een aantal woorden. Vooral omdat ze dit soort filmpjes zelf maken om te laten zien wat ze doen, alsof ze er trots op zijn.
Nee, ik haat politiek.
pi_143080420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Neus.Verder.Kijken.Doeg! :W
Volgens jou bestaan er dus geen religieuze conflicten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')