Hadden ze eigenlijk een kaart bij zich van het hele gebied?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:06 schreef El_Matador het volgende:
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #48 - nieuwe tijdlijn
Het volledige verhaal/scenario over de arme meiden.
Die zijn er volgens mij niet eens... Ja, militaire natuurlijk, maar niet voor het publiek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk een kaart bij zich van het hele gebied?
Als ze nou een kompas hadden gehad zouden ze dan de weg wel terug hebben kunnen vinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij niet eens... Ja, militaire natuurlijk, maar niet voor het publiek.
Het is geen Veluwe,
Jij gaat er vanuit dat ze elkaar dagen hebben lopen zoeken. Op een gegeven moment moeten ze beide toch hebben gedacht dat het beter is om een weg terug te vinden? Ik zou een paar uur zoeken, misschien ben ik dan verplicht daar te overnachten, maar ik zou zeker proberen de volgende dag een weg terug te vinden en daar de alarmklok laten luiden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij niet eens... Ja, militaire natuurlijk, maar niet voor het publiek.
Het is geen Veluwe,
Omdat ik het verhaal ook op een Engelstalige site heb geplaatst. Om zo'n stuk 2 keer te schrijven vond ik ietsje veel van het goede. Heb de hele dag al aan die arme meiden besteed.quote:
Sja, die logica klopt sowieso niet nee. Maar in elk scenario is dat zo. Behalve als je van een misdrijf uitgaat, maar daar zie ik nog minder logica in. Net als 's lands grootste misdaadverslaggever.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat ze elkaar dagen hebben lopen zoeken. Op een gegeven moment moeten ze beide toch hebben gedacht dat het beter is om een weg terug te vinden? Ik zou een paar uur zoeken, misschien ben ik dan verplicht daar te overnachten, maar ik zou zeker proberen de volgende dag een weg terug te vinden en daar de alarmklok laten luiden.
Dan had ik het wel in het Spaans gedaan. Engels is nu trouwens mn 3e taal...quote:
Ik sla het inkoppertje overquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan had ik het wel in het Spaans gedaan. Engels is nu trouwens mn 3e taal...
si siquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan had ik het wel in het Spaans gedaan. Engels is nu trouwens mn 3e taal...
Surequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wil je een lekker bakkie koffie, croissantje derbij?
Viiiiiiiiisjesquote:
douche dan gewoon ffquote:
uhm nee mmm zeker niet maar geen zweet mossel. Inzepen vind ik ook geen probleem.quote:
Dude jouw ritme is helemaal omgedraaid of niet ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Andijvie om 9.00 uur, het was lekker.
Het gaat de goeie kant uit. Ik werd nu om 1 uur vannacht wakker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dude jouw ritme is helemaal omgedraaid of niet ?
Maar lukt t dan nog we om normaal te functioneren ? Boodschappen afspraken etc ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat de goeie kant uit. Ik werd nu om 1 uur vannacht wakker.
Ik woon 200 meter van een supermarkt en afspraken maak ik niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar lukt t dan nog we om normaal te functioneren ? Boodschappen afspraken etc ?
das wel handig ja haha, ik zou t niet kunnen hoor jij bent dus geknipt voor een nachtdienst of nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van een supermarkt en afspraken maak ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |