Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
Wat kost een hoertje in Colombia gemiddeld?
Werd tijd iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben er 4 maanden veel teveel mee bezig geweest, dus het mag wel een keertje...
Ik ben benieuwd. Ik vond het al gek dat ik nog steeds geen verklaring heb gehoord dat die lichaamsdelen op verschillende plekken zijn gevonden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Hier prima. Ik denk (en hoop op tegengas!) het mysterie van Kris en Lisanne "opgelost" (neem er een pak zout bij) te hebben...
Serieus, ik heb nog nooit een Colombiaanse hoer gehad.quote:
quote:
Dat betekent natuurlijk niet dat je niet weet wat zoiets ongeveer kostquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog nooit een Colombiaanse hoer gehad.
Is ook helemaal niet nodig. Ok, als je snel sex wil, moet je niet een conservatieve hebben die eerst wil trouwen, maar verder...
quote:
Ik zeg dat ze elkaar al op 1 april tussen 14:00 en 16:30 zijn kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik vond het al gek dat ik nog steeds geen verklaring heb gehoord dat die lichaamsdelen op verschillende plekken zijn gevonden.
Zeker. Buenas noches.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:43 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Ik moet bij jou altijd denken aan deze:
Geen idee waarom, maar wel stoer toch
Eurootje of 40-50 denk ik. Voor een goeie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat je niet weet wat zoiets ongeveer kost
Zou dat betekenen dat hun familie daar al was terwijl ze nog leefden? Dat zou ook wrang zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze elkaar al op 1 april tussen 14:00 en 16:30 zijn kwijtgeraakt.
- Lisanne had de rugzak met alles erin en Kris alleen een waterflesje.
- Beide meiden hebben dagen door de wildernis gezworven
- Lisanne is op de rugzakplek aangekomen en daar dicht in de buurt overleden (net na 8 april 's nachts)
- Kris heeft haar uiteindelijk op 11 april gevonden, vond nog wat sap in de telefoon om te kunnen bellen naar 911 (geen bereik), heeft de mobiel tevergeefs in de tas gedaan en is kort daarna ook omgekomen
Het verklaart:
- waarom er tussen 1 april 14:00 en 8 april 01:00 geen foto's zijn gemaakt (Lisanne had geen reden, wilde alleen maar Kris terugvinden en overleven, op het eind had ze licht nodig en gebruikte ze haar camera om bij te schijnen)
- waarom er pas 3 dagen later, op 11 april weer gebeld is naar 911 (althans, geprobeerd)
- waarom het heupbot van Kris vlakbij de schoen van haar overleden vriendin lag
- haar broekje en schoen had Kris onderweg door honger en dehydratatie al verloren
Nee, die was er niet al op 11 april.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat hun familie daar al was terwijl ze nog leefden? Dat zou ook wrang zijn.
Ik zal Eenvandaag eens bekijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die was er niet al op 11 april.
Die tijden en data komen van EenVandaag, het scenario dat ze elkaar de 1e dag al kwijt zijn geraakt van mij.
[ afbeelding ]
Er waren al familieleden. De ouders van Kris vertrokken 7 april uit Nederland en een broer van die andere was er al eerder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die was er niet al op 11 april.
Die tijden en data komen van EenVandaag, het scenario dat ze elkaar de 1e dag al kwijt zijn geraakt van mij.
[ afbeelding ]
Uur of 9.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 06:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat is het niet vroeg meer?
+ moguh
Hangt er vanaf hoe laat je gaat slapen he? Maar 6:30 is vrijwel altijd achterlijk vroeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 06:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En 'vroeg' zit tussen nu en dan in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |