IS heeft daar iig wel een paar capabele knapen zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze helpen op de afdeling PR met Bollywoodstyle filmpjes
ik ben syrisch ik volg dit al 2 jaar ik kijk hier al langquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:24 schreef Roceco het volgende:
Scarymovie, hoe komt het trouwens dat je plots zo geïnteresseerd bent in het Irakconflict en zo actief pro-koerdisch en op een 'vigenmanier' bent gaan posten? Was er soms nood omdat een andere account geband is?
Dat geloof ik best, ik vind het alleen zo toevallig dat je met dit account nu zo actief gaat posten in dit topic, net nu er drie mensen geband zijn.... Maar goed, ik zal erover ophouden en de modjes dit laten uitzoeken. Mijn excuses als ik het mis heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:30 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ik ben syrisch ik volg dit al 2 jaar
Maakt dat ook maar iets uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:24 schreef Roceco het volgende:
Scarymovie, hoe komt het trouwens dat je plots zo geïnteresseerd bent in het Irakconflict en zo actief pro-koerdisch en op een 'vigenmanier' bent gaan posten? Was er soms nood omdat een andere account geband is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dode vieze terroristen door de koerden geloof ik! heb foto opgezocht op google search en er stond niks ouds dit dus moet wel echt zijn!
Spoiler.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef scarymovie123 het volgende:
[ afbeelding ]
dode vieze terroristen door de koerden geloof ik! heb foto opgezocht op google search en er stond niks ouds dit dus moet wel echt zijn!
Wacht even.. ze houden stand tegen ISIS en toch ga je er vanuit dat ze het zonder hulp van VS niet gaan redden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze houden nu nog stand tegen IS, maar hoelang nog?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Spoiler.
Waar komt deze weg, van Twitter?
nee van facebookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Spoiler.
Waar komt deze weg, van Twitter?
Als er een miljoen Indische moslims naar Irak gaan om te vechten, mag je wel een voorraadje kogels inslaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wacht even.. ze houden stand tegen ISIS en toch ga je er vanuit dat ze het zonder hulp van VS niet gaan redden.
Aaiiitt..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef scarymovie123 het volgende:
Ah, Peet Overbeet houdt een oogje in zeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dode vieze terroristen door de koerden geloof ik! heb foto opgezocht op google search en er stond niks ouds dit dus moet wel echt zijn!
Een miljoen??quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als er een miljoen Indische moslims naar Irak gaan om te vechten, mag je wel een voorraadje kogels inslaan.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef scarymovie123 het volgende:
wtf is india een moslim land??? ik dacht hindoe
Er wonen ruim een miljard mensen in India, 13% daarvan schijnt moslim te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef scarymovie123 het volgende:
Jawel, dat filmpje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat nieuws stukje?
Daar staat toch niets over een miljoen.
Omdat er moslims in India leven is India opeens geen hindoe land?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef scarymovie123 het volgende:
nee maar ik dacht want er zijn zoveel ik dacht misschien zijn de meerderheidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:39 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Omdat er moslims in India leven is India opeens geen hindoe land?
hahahaha mladic, is die al berecht of zit die nog te wachtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja nu zie ik het, mijn excuses.
Maar dat is echt ziek, Mladic we hebben je nodig.
Een miljard is 1000 miljoen, oftewel 0,1%.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nee maar ik dacht want er zijn zoveel ik dacht misschien zijn de meerderheid
I dont care.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
hahahaha mladic, is die al berecht of zit die nog te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |