Ik welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:10 schreef Paardlants het volgende:
Klacht:
Ik heb helemaal geen ABN Amro account
Ja sorry, ik moest even een emailadres hebben om dat account bij de abnamro aan te maken. Forward 'm ff, wil je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:10 schreef Paardlants het volgende:
Ik heb helemaal geen ABN Amro account
You gotta love the internet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik kreeg een mededeling dat mijn pc dringend op virussen gescand moest worden.
Want: groot gevaar!
Dus ik snel klikken.
Mijn pc is 10 x zo snel nu.
Dat was echt fantastisch!
Tevens ben ik de 100.000e bezoeker van een site, 'dit is geen grap!' stond er bij.
Ik won dus ook nog ff een miljoen euro, direct mijn rekeningnummer gegeven, u begrijpt.
Wat een geweldige dag vandaag, ik kan mijn geluk niet op!
![]()
![]()
Eigenlijk wel. De Darwin awards zoeken nog originele inzendingenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:56 schreef NoBody122 het volgende:
Hoeveel figuren daar, ondanks het slechte Nederlands, wel niet in trappen, dat wil je niet weten denk ik...
nog niet eens singles gemeetquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik kreeg een mededeling dat mijn pc dringend op virussen gescand moest worden.
Want: groot gevaar!
Dus ik snel klikken.
Mijn pc is 10 x zo snel nu.
Dat was echt fantastisch!
Tevens ben ik de 100.000e bezoeker van een site, 'dit is geen grap!' stond er bij.
Ik won dus ook nog ff een miljoen euro, direct mijn rekeningnummer gegeven, u begrijpt.
Wat een geweldige dag vandaag, ik kan mijn geluk niet op!
![]()
![]()
Uiteraard weer Gmailquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar ik heb de mail helemaal niet ontvangen.![]()
Is het via gmail, hotmail of Office Outlook?
Dan moeten ze eerst wel komen te overlijden, én (nog) geen nageslacht hebben dan wel deze meenemen in hun actie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. De Darwin awards zoeken nog originele inzendingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |