Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
[ Bericht 2% gewijzigd door IsaacCuenca op 05-08-2014 02:30:20 ]
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat Israel alleen op militaire doelen richt... Is nu ook wel duidelijk toch.
Je weet wel wat ik bedoel. Wapenopslagplaatsen, bunkers, lanceerinrichtingen, machinegeweerposities etcetera.quote:Bovendien heeft Gaza geen militaire doelen..
Waarom stempel je al die info al onbetrouwbaar en geloof je wel klakkeloos was het idf of israel zelf zegt dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
We WETEN niet wat er allemaal in Gaza is gebeurd, behalve wat de Palestijnen ons vertellen. En hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat hun informatie ONBETROUWBAAR is!
[..]
Je weet wel wat ik bedoel. Wapenopslagplaatsen, bunkers, lanceerinrichtingen, machinegeweerposities etcetera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een terrorist van Hamas hangt twee jongetjes als levende schilden aan een hek op, zodat Israël het gebouw niet kan beschieten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Iemand met een deugdelijke bron waarin die Palestijnse menselijke schilden bevestigd worden aan Palestijnse kant?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef theguyver het volgende:
Waaraan zie je dat dit een Hamas strijder is dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een terrorist van Hamas hangt twee jongetjes als levende schilden aan een hek op, zodat Israël het gebouw niet kan beschieten.
[ afbeelding ]
Of haalt hij ze eraf omdat ze zijn opgehangen door de joden???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een terrorist van Hamas hangt twee jongetjes als levende schilden aan een hek op, zodat Israël het gebouw niet kan beschieten.
[ afbeelding ]
Het is dus niet zo dat ze mensen naar boven dragen en daar vastmaken ...quote:
Dat die Hamas woordvoerder het niet zegt betekent niet dat het niet zou gebeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat ze mensen naar boven dragen en daar vastmaken ...
het ziet er in ieder geval niet uit als een israelische soldaat ik vond deze op xandernieuws de rest wat er bij stond klopt de helft niet van maar dit is niet ongebruikelijk daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat dit een Hamas strijder is dan ?
Er werd gevraagd om bewijs toch ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:28 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat die Hamas woordvoerder het niet zegt betekent niet dat het niet zou gebeuren.
Nee dus eigenlijk kunnen we over deze walgelijke foto niks zeggen. Tenzij die ze er afhaalt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
het ziet er in ieder geval niet uit als een israelische soldaat ik vond deze op xandernieuws de rest wat er bij stond klopt de helft niet van maar dit is niet ongebruikelijk daar.
Ja, maar hij had het niet over naar boven dragen en vastmaken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om bewijs toch ?
Nee bewijs dat het gebruiken van menselijke schilden door Hamas bevestigd. Dat doet dit filmpje dus niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het niet over naar boven dragen en vastmaken.
yeah true, helaas is het geen filmpje..quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dus eigenlijk kunnen we over deze walgelijke foto niks zeggen. Tenzij die ze er afhaalt...
Dus dat ... heb de foto al vaker voorbij komen zien en blijf hem super naar vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
yeah true, helaas is het geen filmpje..
al dan niet walgelijk om kinderen ergens aan vast te maken.. bah..
Je ziet duidelijk dat ze eraf gehaald wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een terrorist van Hamas hangt twee jongetjes als levende schilden aan een hek op, zodat Israël het gebouw niet kan beschieten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee bewijs dat het gebruiken van menselijke schilden door Hamas bevestigd. Dat doet dit filmpje dus niet.
Komt die weer hiermeequote:
Dat is een goede bron, Hamas zelf.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Komt die weer hiermee, hij vraagt voor een deugdelijke bron waaruit blijkt dat hamas schilden gebruikt.
Nee ze roepen op dat mensen op het dak gaan staan omdat de verdediging tegen de bezetter helpt. Je moet wel goed de ondertiteling lezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef oksel12 het volgende:
[..]Hamas zegt in het filmpje dat ze menselijke schilden gebruiken en het effectief is. Dat toont tevens aan dat Israël burgerslachtoffers probeert te vermijden.
Thnx.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |