Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageertquote:
Ik denk dat ze het voor het eerst hoort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageert
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
Matige TT, liever iets met mossels
[ afbeelding ]
Héé waaromquote:
Zo 2007quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageert
Dat het nog steeds zo is, zegt eigenlijk al genoeg. Dit kan je niet meer op de overgang stekenquote:
Is goed schatquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het nog steeds zo is, zegt eigenlijk al genoeg. Dit kan je niet meer op de overgang steken
Jian weetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
Huug is soms best vilein, ik vind het een leuk, dapper kereltje
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Ik had een keer een nogal ontzettend dikke vadsige vriendin. Eens toen we ons verveelden, gingen we het spel 'zoek de mossel' doen. Dan verstopte zij zo tussen die huidplooien en kwabben een mossel en dan moest ik met een duikbril en een snorkel die mossel gaan zoeken.
Dat was best spannend, alleen het nadeel daarvan was, dat niet iedere mossel werd gevonden. En dan ging ze een beetje naar vis ruiken op een gegeven moment.
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Ik had een keer een nogal ontzettend dikke vadsige vriendin. Eens toen we ons verveelden, gingen we het spel 'zoek de mossel' doen. Dan verstopte zij zo tussen die huidplooien en kwabben een mossel en dan moest ik met een duikbril en een snorkel die mossel gaan zoeken.
Dat was best spannend, alleen het nadeel daarvan was, dat niet iedere mossel werd gevonden. En dan ging ze een beetje naar vis ruiken op een gegeven moment.
Stof voor nachtmerrie'squote:Op maandag 4 augustus 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |