SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ga nu niet doen alsof jouw mening de juiste is want dat is niet zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ga nu niet doen alsof jullie mening de juiste is want dat is niet zo.
[..]
En 71 dribbling en 4* en een goed schot voor een bronze.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat niemand een neuk geeft om bronze, silvers of welke speler dan ook in dit aidsspel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu duidelijk te maken?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat je je standpunt vaak herhaalt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu duidelijk te maken?
oh en ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat niemand een neuk geeft om bronze, silvers of welke speler dan ook in dit aidsspel.![]()
Ik duim met je mee dat je niet gekozen wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Morgen hoor ik trouwens of ze mij willen hebben voor dat vrijwilligerswerk. spannend !!!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Overigens ken ik die loempia wel, heeft zelfs bij PSV gespeeld..
Ook in een team gehad, maar ik vond hem helemaal niet goed. Farfan en die Argentijn zijn veel beter![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik duim met je mee dat je niet gekozen wordt.![]()
![]()
![]()
[..]
Maar ik vind het serieus knap van Maver dat hij deze stap heeft gezet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat niemand een neuk geeft om bronze, silvers of welke speler dan ook in dit aidsspel.![]()
Wat is er?quote:Als ik een Wajong had zou ik lekker de hele dag op de bank zitten, beetje de pener kietelen en een paar zakken chips wegeten. Het liefst tegelijkertijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja hallo, dat kan dus echt niet. Dat is gvd de beste bronze man, die ene met silver stats zelfsquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Overigens ken ik die loempia wel, heeft zelfs bij PSV gespeeld..
Ook in een team gehad, maar ik vond hem helemaal niet goed.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat als je dat kan, je ook gewoon kunt werken. Maar dat is mijn meningquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind het serieus knap van Maver dat hij deze stap heeft gezet.![]()
![]()
Niemand geeft een neuk behalve jij.quote:
Dat proberen we de hele tijd te zeggen maar jij wilt dat niet zien volgens mij...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoiets gaat natuurlijk met stapjes tegelijk. Ik doe er wel tantoestoer over, maar het blijft een goed plan. Beetje ritme in je leven en anderen helpen, niets mis mee. Plus het staat mooi op je CV.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat kan, je ook gewoon kunt werken. Maar dat is mijn meninghallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En dat slaat nergens op want anders zouden mensen die spelers ook niet kopen. Dus daarom zeg ik dat jullie niet moeten doen alsof jullie mening de juiste is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk behalve jij.
Dat proberen we de hele tijd te zeggen maar jij wilt dat niet zien volgens mij...![]()
Niet zomaar, ineens. Dat soort dingen gaan stapje voor stapje. Je moet niet te snel met dat soort dingen willen gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat kan, je ook gewoon kunt werken. Maar dat is mijn meningNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben blij dat ik de eerste stap heb durven nemen. nu hopen dat ik morgen goed bericht krijg. we zullen wel zien wat er daarna gebeurd![]()
Snap ik, maar ik weet weinig over Mavers geschiedenis dus wist niet dat dit zijn eerste stap wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zomaar, ineens. Dat soort dingen gaan stapje voor stapje. Je moet niet te snel met dat soort dingen willen gaan.![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeey dstweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ALLEEN JOUW MENING IS JUIST ANDEREN MOGEN GEEN ANDERE MENING HEBBEN IN HERHAAL GEEN ANDERE MENINGquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat slaat nergens op want anders zouden mensen die spelers ook niet kopen. Dus daarom zeg ik dat jullie niet moeten doen alsof jullie mening de juiste is.![]()
Niemand geeft hier toch een neuk om bronzes?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat slaat nergens op want anders zouden mensen die spelers ook niet kopen. Dus daarom zeg ik dat jullie niet moeten doen alsof jullie mening de juiste is.wij doen niet alsof onze mening de juiste is maar jij bent gelijk butthurt als het om bronzes gaat....
Niemand maar ook echt niemand geeft een neuk want die bronzes kosten geen fluit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, je scheert iedereen over 1 kam (dus ook de mensen die hier niet posten) en dat is niet juist. En IF Nguyen wordt duur.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch een neuk om bronzes?wij doen niet alsof onze mening de juiste is maar jij bent gelijk butthurt als het om bronzes gaat....
Niemand maar ook echt niemand geeft een neuk want die bronzes kosten geen fluit.![]()
Amen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch een neuk om bronzes?wij doen niet alsof onze mening de juiste is maar jij bent gelijk butthurt als het om bronzes gaat....
Niemand maar ook echt niemand geeft een neuk want die bronzes kosten geen fluit.![]()
En toch geeft niemand een neuk om bronzes. misschien een select groepje retardus maximusjes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je scheert iedereen over 1 kam (dus ook de mensen die hier niet posten) en dat is niet juist. En IF Nguyen wordt duur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zijn een aantal users die wel bronzes gebruiken of hebben gebruikt. Dus alleen daarom al klopt het niet. En MLS bronzes zijn nu juist duur dus dat ze niks kosten klopt ook niet.En voor de zoveelste keer doe je alsof het een feit is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch geeft niemand een neuk om bronzes. misschien een select groepje retardus maximusjes.![]()
Ik gebruik ook bijna nooit bronzes meer maar als er zo'n goede bronze IF uitkomt ga ik die halen (al wordt hij 300k ofzo)![]()
Met IF Nguyen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Zhano het volgende:
Ik ga denk ik maar weer eens een bronze team maken.![]()
Retardus Maximus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Zhano het volgende:
Ik ga denk ik maar weer eens een bronze team maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pfff GG toefjeskon er niet doorheen komen dit keer
jammer van die twee corner goals ook.. Maarja. Toefjes op de counter liep ook wel lekker trouwens
![]()
![]()
Je speelde verdedigend manquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Toefjes het volgende:
Hahaha ik ben dit keer niet afgegaan tegen Rolls![]()
![]()
Ik ben een echte baas
![]()
![]()
![]()
In het begin dacht ik echt dat het weer zo'n wedstrijd als vorige keer zou worden. Gelukkig kon ik voor rust de aansluitingstreffer nog maken. Leuke pot, en gefeliciteerd met de alsnog verdiende overwinningquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef rolls-reus het volgende:
Pfff GG toefjeskon er niet doorheen komen dit keer
jammer van die twee corner goals ook.. Maarja. Toefjes op de counter liep ook wel lekker trouwens
![]()
![]()
IF Nguyen die heeft de stats van een silver.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Zhano het volgende:
Maar ik heb er echt geen verstand van... Wat zijn nou echt goeie bronzes?
Dat niet weten![]()
![]()
Ja, had m dit keer maar op defensive gezet. Niet ultra, maar 1 tikje naar links. Ik ga niet 20 minuten opofferen om te fungeren als schiettent voor jou natuurlijkquote:![]()
![]()
Zardes en mjelde moeten in je teamquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Zhano het volgende:
Maar ik heb er echt geen verstand van... Wat zijn nou echt goeie bronzes?moldskred is ook goed.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had m dit keer maar op defensive gezet. Niet ultra, maar 1 tikje naar links. Ik ga niet 20 minuten opofferen om te fungeren als schiettent voor jou natuurlijkik wist het
elf man diep op eigen helft. Maar als het werkt is het prima toch, en zoals ik al zei waren je counters echt dodelijk met robben muller lewa en reus die goed aansloot
![]()
Gek, had m niet zo ingesteld, en ook de counter niet gekozen. maar tegen jou, en met het materiaal dat ik heb, is er ook weinig andere keuze. Tika taka en jou eens flink onder druk zetten probeerde ik in de eerste wedstrijd. Maar was op het puntje van de stoel werk ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik wist het
elf man diep op eigen helft. Maar als het werkt is het prima toch, en zoals ik al zei waren je counters echt dodelijk met robben muller lewa en reus die goed aansloot
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef Zhano het volgende:
Ik lees veel goeds over Gerkens. Misschien daar maar omheen bouwen.
Alles wat je nodig hebtinclusief 5 4* skillers
![]()
![]()
Jezus wat een pauper team.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was wel een gelijk opgaande wedstrijd jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, had m niet zo ingesteld, en ook de counter niet gekozen. maar tegen jou, en met het materiaal dat ik heb, is er ook weinig andere keuze. Tika taka en jou eens flink onder druk zetten probeerde ik in de eerste wedstrijd. Maar was op het puntje van de stoel werk diten jovetic mist net wat kopkracht want voetballend kwam ik er niet doorheen
![]()
Moon Byung Woo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Zhano het volgende:
Maar ik heb er echt geen verstand van... Wat zijn nou echt goeie bronzes?![]()
Geen Gerkensquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alleen maar spelen tegen starterteams.quote:
En ook tegen silver teams als je de bronze cup niet speelt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen maar spelen tegen starterteams.![]()
Handicap abuserquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ook tegen silver teams als je de bronze cup niet speelt.
De handicap in FIFA*quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom zitten mensen dan in een rolstoel![]()
Mijn mededelingen van de avond:
DS2 Je bent een kneus.
Maver, stap in de goeie richting! Ik hoop dat het wat gaat worden
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef Revontulet het volgende:
DS2 Je bent een kneus.
Maver, stap in de goeie richting! Ik hoop dat het wat gaat worden![]()
![]()
Goede argumentatie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef Revontulet het volgende:
DS2 Je bent een kneus.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef Revontulet het volgende:
DS2 Je bent een kneus.
Aldus de meneer die zijn argumenten kracht bijzet met 'kk hont'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef Revontulet het volgende:
DS2 Je bent een kneushallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, dat was voor de medicijnen hequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus de meneer die zijn argumenten kracht bijzet met 'kk hont'.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
een kkk hond lijkt mij leuker. wit mutsie op alles.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus de meneer die zijn argumenten kracht bijzet met 'kk hont'.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TR gemacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een kkk hond lijkt mij leuker. wit mutsie op alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
why ? zo een hond lijkt mij gewoon leuk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij had die dikke reet van vermeer op doel. komt er geen bal door he.... oh wachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Was toefjes nou z'n bus aan het parkeren?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn bus in de garage van zijn buurvrouwquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Was toefjes nou z'n bus aan het parkeren?![]()
Ik heb ook medicijnen. Dus als ik een beetje raar doe komt het daardoor. gr grquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, dat was voor de medicijnen he![]()
altijd dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook medicijnen. Dus als ik een beetje raar doe komt het daardoor. gr gr![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Donder gewoon op joh tering ventje.![]()
He he he he doe eens liev.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Donder gewoon op joh tering ventje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij heeft zelf ook medicijnen dus dat is geen excuus kk hontquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, dat was voor de medicijnen hehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Schaam jij je omdat je bronze spelers gebruikt en daarom maar een tweede account heb aangemaakt?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ben blij met je kennis hoor DS2 aan wie moeten we anders vragen of alle nutteloze troep nog wat waard isquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja maar Lindgren. gebruikt(e) ook bronzes.
#FreeTrapz![]()
Nou zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook medicijnen dus dat is geen excuus kk hontwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Stel je voor. Had je if Chik straks voor 100K verkocht!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben blij met je kennis hoor DS2 aan wie moeten we anders vragen of alle nutteloze troep nog wat waard iswat is een lach als je van binnen huilt![]()
IF's zoek ik altijd wel opquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:11 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Stel je voor. Had je if Chik straks voor 100K verkocht!rest van de meuk gewoon aan DS2 vragen
![]()
zit er nog wat tussen jongens. of kan het allemaal de discard hemel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF's zoek ik altijd wel oprest van de meuk gewoon aan DS2 vragen
![]()
zit er nog wat tussen jongens. of kan het allemaal de discard hemel in.Obinna, uche, clemens en malanda zijn wel wat waard, de rest weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF's zoek ik altijd wel oprest van de meuk gewoon aan DS2 vragen
![]()
zit er nog wat tussen jongens. of kan het allemaal de discard hemel in.Vast wel. Ik weet meer van non-rare silvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obinna is trouwens niks waard op de Xbox ook al is hij nu ST.![]()
Uche en Clemens respectievelijk 1.2 en 1.4kquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Obinna, uche, clemens en malanda zijn wel wat waard, de rest weet ik niet![]()
![]()
bohhh kan het rijk worden net tegen gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Uche en Clemens respectievelijk 1.2 en 1.4k![]()
marquinho is toch ook al 3K
#FreeTrapz![]()
Die getransferde versie die LW is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh kan het rijk worden net tegen gaan![]()
marquinho is toch ook al 3K![]()
![]()
Nu nog Hazard halen maar een klein miscalculatie gemaakt.![]()
Ja ALJ league hequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die getransferde versie die LW is?altijd cashen
#FreeTrapz![]()
Noobquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog Hazard halen maar een klein miscalculatie gemaakt.![]()
Maar ach, iedereen roept dat de prijzen dalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij is bijna 500kquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noob
Maar ach, iedereen roept dat de prijzen dalenwtf.
Nog steeds geen leuk team gemaakt
Ben inmiddels zo ver dat ik weet dat ik een 4-3-3 (5) met Neymar op CF wilBudget kan worden opgekrikt maar wil niet meer dan 1milj betalen
![]()
![]()
Neymar op cfquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Freire het volgende:
Nog steeds geen leuk team gemaakt
Ben inmiddels zo ver dat ik weet dat ik een 4-3-3 (5) met Neymar op CF wilBudget kan worden opgekrikt maar wil niet meer dan 1milj betalen
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
gaan we met de fut crew?![]()
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!![]()
Nee. Gewoon nee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zlatan is een half miljoen duurder dan toen ik hem vanmorgen kochtquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noob
Maar ach, iedereen roept dat de prijzen dalen
#FreeTrapz![]()
Bazig zakenmannetje ben je ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zlatan is een half miljoen duurder dan toen ik hem vanmorgen kochtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee want moet er mee spelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bazig zakenmannetje ben je ook.![]()
500K winst maken is in deze tijden niet zo heel bijzonder. 1.5 week geleden was mijn team nog 1.7. nu zo'n 6 miljoen![]()
echt bizar dit. zou bijna een miljoen opzij zetten voor als het echt in klapt
#FreeTrapz![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Past volgens mij ideaal in 'mijn' spelletje
Vind alleen Ronaldo te duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets een optie?![]()
![]()
De kunst is nu verkopen op het moment dat de prijzen gaan dalen. Als het nog gaat dalen, maar dat is de vraag. Ik neem het risico niet. Stel dat ik nu Messi voor 3 mil verkoop, maar over een paar dagen kost hij 4 mil... Dan kan ik hem niet meer betalenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want moet er mee spelen![]()
500K winst maken is in deze tijden niet zo heel bijzonder. 1.5 week geleden was mijn team nog 1.7. nu zo'n 6 miljoen![]()
Prijs van IF Balo gezien trouwens?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen.. Wanneer klapt de boel in elkaar. het zou geniaal zijn als ik alles verkoop, 14 miljoen heb, en alle spelers halveren in waarde.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want moet er mee spelen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]bohhhhhhhhhhhhhhh die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets een optie?![]()
![]()
![]()
tuurlijk nietquote:
3e maand huur
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Reus is tot nu toe echt heel goed geweest bij mij in 4-3-3 (5) opstellingen, en heb eigenlijk nog nooit met Robben gespeeldquote:![]()
![]()
Heel veel kansen om nog met hem te spelen in Fut14 ga je waarschijnlijk ook niet meer krijgen. Yolo enzo...quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Reus is tot nu toe echt heel goed geweest bij mij in 4-3-3 (5) opstellingen, en heb eigenlijk nog nooit met Robben gespeeldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
800K die pikte we toen op rond de 200 ofzo tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De enige hier die kan zeggen dat hij een huisje voor erbij heeft![]()
al is dat gat nog niet zo groot als TOTS spelers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
in dit geva lalleen niks om trots op te zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De enige hier die kan zeggen dat hij een huisje voor erbij heeft
We pikten hem op voor 170 ofzo...en waren heel erg blij met 30/40k winstquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
800K die pikte we toen op rond de 200 ofzo toch![]()
al is dat gat nog niet zo groot als TOTS spelers.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het feit dat je uniek bent, is op zich al iets mooisquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in dit geva lalleen niks om trots op te zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
maar goed, de meeste dure spelers zitten nu bij AB'ers glitchers en dat soort gasten. gaan aardig wat centen uit natuurlijk maar die spelers blijven bizar zeldzaam straksquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We pikten hem op voor 170 ofzo...en waren heel erg blij met 30/40k winst![]()
![]()
zolang je maar de echt gewilde spelers heb zit je wel veilig denk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tv en bureaustoel enzo nog daar krijgen, verder is er opzich niet zoveel meer te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
The fuckWaarom ben je nog niet weg?
Tempo ligt gewoon niet zo hoog zonder auto in het gezin
1 dag een bus huren is niet heel duur toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tv en bureaustoel enzo nog daar krijgen, verder is er opzich niet zoveel meer te doen.
Tempo ligt gewoon niet zo hoog zonder auto in het gezin![]()
Ik speel nu tegen iemand die niks meer doet na de 2-0 (en er was ineens lag) en hij heeft een 5 atb BPL silver team met Agbon en Jerome. Dus ik ging naar beneden om wat eten te halen. gr![]()
klopt, had ik gedaan toen ik een bank enzo ging kopen. maar geen tijd meer om naar huis te rijdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:53 schreef Freire het volgende:
[..]
1 dag een bus huren is niet heel duur toch?
beetje faal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Serieus te twijfelen om gewoon nu al een PS4 te halen. PS3 coins te verkopen en dan PS4 coins voor terugkopen. Maar FIFA14 is nog zo konko duur voor 1.5 maand.
![]()
Coins kan je toch meenemen..?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Alovenac het volgende:
Serieus te twijfelen om gewoon nu al een PS4 te halen. PS3 coins te verkopen en dan PS4 coins voor terugkopen. Maar FIFA14 is nog zo konko duur voor 1.5 maand.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Koop een nieuwe TV en laat m bezorgenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt, had ik gedaan toen ik een bank enzo ging kopen. maar geen tijd meer om naar huis te rijden
beetje faalEn die bureaustoel doe je met een touw aan de bus en gaan met die banaan!
![]()
die neem je meequote:
zat er serieus over na te denken om gewoon een nieuwe tv en bureaustoel te halenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koop een nieuwe TV en laat m bezorgenEn die bureaustoel doe je met een touw aan de bus en gaan met die banaan!
maar toch maar beter weer om hulp vragen 1 deze dagen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Alovenac het volgende:
![]()
![]()
PS3 en PS4 is dezelfde markt dus ook je coins in Fifa14
![]()
gewoon dezelfde markt zelfsquote:![]()
PS4 kopen voor een klein beetje graphics updatezolang er nog geen vette spellen zijn koop ik m nog niet.
#FreeTrapz![]()
Bohhquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon dezelfde markt zelfs![]()
PS4 kopen voor een klein beetje graphics updatezolang er nog geen vette spellen zijn koop ik m nog niet.
, ik heb ook gezegd dat ik ga wachten tot FIFA15. Maar begint steeds meer te kriebelen
.. Maar eigenlijk gewoon geld verbanden ja
![]()
![]()
Last of Usquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Uiteindelijk haal je hem toch wel. Of je hem dan nu haalt of over een jaar.. Boeit weinig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:57 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Bohh, ik heb ook gezegd dat ik ga wachten tot FIFA15. Maar begint steeds meer te kriebelen
.. Maar eigenlijk gewoon geld verbanden ja
Gameplay is toch echt anders hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PS4 kopen voor een klein beetje graphics update![]()
Ja, alleen als ik hem voor de release van FIFA15 haal dan koop ik er sowieso FIFA14 bijquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Uiteindelijk haal je hem toch wel. Of je hem dan nu haalt of over een jaar.. Boeit weinig..
Kan je met een tweedehands FIFA14 ook nog gewoon online, of is dat echt product gebonden?![]()
ga Fifa 15 waarschijnlijk niet eens halen dus zeker geen 14 voor 1.5 maand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gameplay is toch echt anders hoor
miss een keer een ander leuk spel dan de PS4 er bij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nope.. Keys zijn al een tijdje afgeschaft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik hem voor de release van FIFA15 haal dan koop ik er sowieso FIFA14 bij.
Kan je met een tweedehands FIFA14 ook nog gewoon online, of is dat echt product gebonden?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
PES 2015![]()
met Myclub
![]()
en iets wat in fifa niet gaat zitten.
Je kan zelf bepalen hoelang je het gras wilt hebben voor de snelheid van de bal![]()
![]()
![]()
Veel anders of valt dat ook wel weer mee?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gameplay is toch echt anders hoor![]()
Zijn vast genoeg mensen die daar misbruik van gaan maken onlinequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef Maver24 het volgende:
PES 2015![]()
met Myclub
![]()
Je kan zelf bepalen hoelang je het gras wilt hebben voor de snelheid van de bal![]()
![]()
![]()
![]()
Het gras op 80cm en dan een team met Sneijder en Mertensquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg mensen die daar misbruik van gaan maken online![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Zhano het volgende:
TimIs er eens een puike film op TV en nu hoor je hem niet..
![]()
Schurrlequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
beste BPL RM of RW? ik zit nu Ben Arfa, die is wel baas maar ik wil iemand anders![]()
He jochie toch, tis watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:45 schreef Maver24 het volgende:
86 Sanchez gewoon 700k. ff serieus hoor![]()
![]()
Ik heb nog geen 4-3-3 (5) gespeeld dit jaar dus ik heb Maicosuel gehaald en voor de rest een silver/gold Serie A team.![]()
Destinyquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga Fifa 15 waarschijnlijk niet eens halen dus zeker geen 14 voor 1.5 maand.
miss een keer een ander leuk spel dan de PS4 er bij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
bijna hetzelfde op de ps3quote:
Iturbe, koulibaly, de maio en cavanda zijn erg goed uit de serie a qua silvers imoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog geen 4-3-3 (5) gespeeld dit jaar dus ik heb Maicosuel gehaald en voor de rest een silver/gold Serie A team.![]()
![]()
Nani imo, Arnautovic en Navas ook erg goed. Mirallas gaat ook wel, maar Ben Arfa en McGeady vond ik egt slegt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
beste BPL RM of RW? ik zit nu Ben Arfa, die is wel baas maar ik wil iemand anders
De rest niet geprobeerd.![]()
Zou kunnen. Geen idee. Bedoelde ook meer op leuk spel. Niet zo zeer of die op ps4 beter is.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kerel hoe kun jij in godsnaam hyped zijn voor PESquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef Maver24 het volgende:
PES 2015![]()
met Myclub
![]()
![]()
![]()
![]()
finale tijd. united-liverpool
http://sportz-hd.eu/ahh zo ja dat welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou kunnen. Geen idee. Bedoelde ook meer op leuk spel. Niet zo zeer of die op ps4 beter is.
Wat zijn penalty's kut op de next gen versie
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Morrie
laat maver en mij lekker PES spelen straks hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kerel hoe kun jij in godsnaam hyped zijn voor PES
#FreeTrapz![]()
Boh die heb ik gisteren gekocht.quote:Wel de 81 versie
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 06:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
...en mijn laatste werkfokdag voor de vakantieHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pertinent onwaar, want de komende dagen blijf ik jullie gewoon lastigvallen met posts van POTS.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, want de komende dagen blijf ik jullie gewoon lastigvallen met posts van POTS.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
dit gaat hem worden, al naar gelang er meer budget is komen er ook meer gekleurde kaarten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTS Maicon is toch wel een musthave, die is echt veel beter dan zijn NIF.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat hem worden, al naar gelang er meer budget is komen er ook meer gekleurde kaarten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zoiets nog gepubliceerd mag worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is gewoon pure bladvulling![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is gewoon pure bladvulling![]()
![]()
Ze kunnen het wel willen toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zoiets nog gepubliceerd mag worden.
Het artikel wordt er alleen mooier op gemaakt dan het is. "Dreigen te verliezen"
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja zit even krap bij kasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Maicon is toch wel een musthave, die is echt veel beter dan zijn NIF.moet eerst iets van de TP af
en hij is nog best duur
#FreeTrapz![]()
Dat is gewoon uit een harige duim gezogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen het wel willen toch?
Het artikel wordt er alleen mooier op gemaakt dan het is. "Dreigen te verliezen"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nja, PSV kan ook wel Messi en Ronaldo willen halen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon uit een harige duim gezogen.
Was deze al gepost trouwens? Vast wel, maar toch:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)s-worden-groot.dhtmlHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, PSV kan ook wel Messi en Ronaldo willen halen...
Was deze al gepost trouwens? Vast wel, maar toch:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)s-worden-groot.dhtml
Net zoals ik vorig jaar een gerucht het AD in kreegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon uit een harige duim gezogen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
Dit mailde ik gisteren naar het AD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat niet eens meer onder contract bij Chelsea.![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Net zoals ik vorig jaar een gerucht het AD in kreeg
[..]![]()
![]()
quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Bazenactie jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:59 schreef wieisboos het volgende:
wtf Promes naar Spartak Moskouzonde
![]()
![]()
Wat een sukkel. Hoeveel krijgt Twente? Genoeg om ons van Ziyech te verlossen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:59 schreef wieisboos het volgende:
wtf Promes naar Spartak Moskouzonde
![]()
Hoezo "verlossen" ? Niet blij met je beste speler ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Hoeveel krijgt Twente? Genoeg om ons van Ziyech te verlossen?![]()
Not sure if serious, ze hebben wildschut hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo "verlossen" ? Niet blij met je beste speler ?
maar ook al is het hun beste speler, ze kunnen toch lekker cashen
#FreeTrapz![]()
Ziyech speelt al maanden niet meer voor Heerenveenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo "verlossen" ? Niet blij met je beste speler ?Meneer vindt zichzelf veel te belangrijk. Daarnaast neemt ie onnodig veel risico op het middenveld.
![]()
Als Clasie blijft is dat ook zo hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als Clasie nu ook nog naar Porto gaat is de ontmanteling van Feyenoord een feit![]()
![]()
hebben vast nog wel wat nieuwe dwergen lopen tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als Clasie nu ook nog naar Porto gaat is de ontmanteling van Feyenoord een feit
#FreeTrapz![]()
Met Clasie, Immers en Vilhena heeft Feyenoord een heel acceptabel middenveld. Als Clasie wegvalt ga je geen betaalbare vervanger vinden van hetzelfde kaliber.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef appelen het volgende:
[..]
Als Clasie blijft is dat ook zo hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien wil van Hooijdonk nog eens komen ballen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met Clasie, Immers en Vilhena heeft Feyenoord een heel acceptabel middenveld. Als Clasie wegvalt ga je geen betaalbare vervanger vinden van hetzelfde kaliber.![]()
![]()
Dat Clasie wel degelijk belangrijk is voor Feyenoord.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, hallo...dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat Clasie wel degelijk belangrijk is voor Feyenoord.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja die andere poepies niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, hallo...dat zeg ik toch ook?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:ik bedoelde dat die ontmanteling al geweest was want het halve team om Clasie heen is verkocht.
gr gr![]()
Nee, want die moest van RVP gaan golfen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef appelen het volgende:
[..]
Misschien wil van Hooijdonk nog eens komen ballen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want die moest van RVP gaan golfen.![]()
![]()
En FIFA loopt weer achter de feiten aan met haar transfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
negers die golfen. moet fout gaan dit.. voor je het weet gaat ie chronisch vreemd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want die moest van RVP gaan golfen.
wat is het toch ook een kut community
#FreeTrapz![]()
TR gemacht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
negers die golfen. moet fout gaan dit.. voor je het weet gaat ie chronisch vreemd.
Rapport bijgevoegd:quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een kkk hond lijkt mij leuker. wit mutsie op alles.quote:gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doe je goed manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TR gemacht.
Rapport bijgevoegd:
[..]
[..]
[..]
gr gr
#FreeTrapz![]()
![]()
Ibra heeft een aantal zwarte en blauwe kaarten gekregen dit seizoen. Heeft iemand bij 1 van die kaarten daadwerkelijk gemerkt dat het een meerwaarde was? Meen gelezen te hebben dat er een kaart tussen zat die niet echt een verbetering zou zijn.![]()
ga jij nu een beetje de rijke man uit hangen en een blauwe ibra kopen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
Ibra heeft een aantal zwarte en blauwe kaarten gekregen dit seizoen. Heeft iemand bij 1 van die kaarten daadwerkelijk gemerkt dat het een meerwaarde was? Meen gelezen te hebben dat er een kaart tussen zat die niet echt een verbetering zou zijn.baas
#FreeTrapz![]()
Haha, nou ik overweeg de opties. Als ik Lewa en Robben zou verkopen, dan zou er iets mogelijk kunnen worden. Het nadeel is dat de prijs van blauwe Ibra tegen het plafond aanzit, dus er eigenlijk zeker 500K tax verlies aan vast zit als ik hem weer verkoop.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga jij nu een beetje de rijke man uit hangen en een blauwe ibra kopen ?baas
![]()
TIF was wel echt een verbetering tov de normalequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
Ibra heeft een aantal zwarte en blauwe kaarten gekregen dit seizoen. Heeft iemand bij 1 van die kaarten daadwerkelijk gemerkt dat het een meerwaarde was? Meen gelezen te hebben dat er een kaart tussen zat die niet echt een verbetering zou zijn.
Heb de IF, SIF en TIF gehad.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb zo'n tien potjes met toty ibra gespeeld, merkbaar beterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou ik overweeg de opties. Als ik Lewa en Robben zou verkopen, dan zou er iets mogelijk kunnen worden. Het nadeel is dat de prijs van blauwe Ibra tegen het plafond aanzit, dus er eigenlijk zeker 500K tax verlies aan vast zit als ik hem weer verkoop.geen 15 miljoen waard
![]()
![]()
het is dan voor eigen gebruik neem ik aan. ja. wil je t neer leggen voor een speler?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou ik overweeg de opties. Als ik Lewa en Robben zou verkopen, dan zou er iets mogelijk kunnen worden. Het nadeel is dat de prijs van blauwe Ibra tegen het plafond aanzit, dus er eigenlijk zeker 500K tax verlies aan vast zit als ik hem weer verkoop.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah, oke. 9 miljoen dus. de 95 variant is 14,4 miljoen op dit moment. Eigenlijk is dit het punt dat het helemaal nergens meer over gaat ditquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
TIF was wel echt een verbetering tov de normale
Heb de IF, SIF en TIF gehad.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En FIFA loopt weer achter de feiten aan met haar transfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opmerking over de fietsenquote:“Ik ben heel blij voor de kans die Trek Factory Racing me biedt. Deze ploeg heeft een uitstekende reputatie in het peloton en ik heb een paar hele goeie gesprekken gehad met Luca Guercilena, de manager van de ploeg. Ik voel heel veel vertrouwen vanwege de ploeg. De structuur van de ploeg is heel solide en er is een duidelijke visie op de toekomst. Ook de fietsen waarmee een ploeg rijdt zijn heel belangrijk voor mij en uiteraard ligt de lat heel hoog in een ploeg waar de eigenaar ook de fietsen levert.”![]()
![]()
hangt er een beetje vanaf hoeveel je nog denkt te gaan spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, oke. 9 miljoen dus. de 95 variant is 14,4 miljoen op dit moment. Eigenlijk is dit het punt dat het helemaal nergens meer over gaat dit
anders kan je nog besluiten de boel te verkopen 12 miljoen apart te zetten en hopen dat de markt in klapt richting FIFA 15. als dat uit is kan je de meest zieke teams maken![]()
of ze worden nog zeldzamer en duurder en je kunt geen fuck meer halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had de TIF nog voor 1,8 miljoen geloof ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, oke. 9 miljoen dus. de 95 variant is 14,4 miljoen op dit moment. Eigenlijk is dit het punt dat het helemaal nergens meer over gaat dit
Toen nog verkocht voor 2,4-2,5 miljoenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Tja. Eigenlijk wel belachelijk. Al had ik vorige editie ook een IF Ronaldo gekocht van rond de 2 miljoen. In verhouding was 2 miljoen toen 4 keer meer waard dan 9 miljoen nu (2 miljoen vorig jaar 200 euro, 9 miljoen nu ongeveer 50 euro)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is dan voor eigen gebruik neem ik aan. ja. wil je t neer leggen voor een speler?![]()
![]()
Dan heb ik nog mijn ligue 1 spelers over (Rodriguez, TOTS Thiago Silva, TOTS Bedimo, Matuidi)
kom je uit op 13/14 miljoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb ik nog mijn ligue 1 spelers over (Rodriguez, TOTS Thiago Silva, TOTS Bedimo, Matuidi)![]()
mag ik ooit geunbanned worden zit ik rond de 12 denk ik zo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmm wel verleidelijk om nu een team te maken met Ibra en Ronaldoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom je uit op 13/14 miljoen![]()
mag ik ooit geunbanned worden zit ik rond de 12 denk ik zo.
Blauwe Ibra en 10 Zwedenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm wel verleidelijk om nu een team te maken met Ibra en Ronaldo![]()
![]()
quote:Ik heb zo'n idee dat hij zo gaat tegenvallen dan voor 15 miljoen.
Team 1:
Team 2:
Geen blauwe Ibra mogelijk dus nog. Heb nog wel 100 free packs openstaan voor als de MLS all stars uitkomen. Hopen dat daar een leuke klapper tussen zit dan maar![]()
nee maar die heb ik er wel bij gelogenquote:anders lijk ik zo arm.
#FreeTrapz![]()
Consumables verkopen nu trouwens ook wel heel erg gemakkelijk. Fitness kaarten zelfs al na een half uurtje. Net als vorig jaar.![]()
voor hoeveel is dan de vraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
Consumables verkopen nu trouwens ook wel heel erg gemakkelijk. Fitness kaarten zelfs al na een half uurtje. Net als vorig jaar.
#FreeTrapz![]()
Hoi
Is er al een MLS Cup?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
pauperhondenquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
die wedstrijd is toch wel van de week gespeeld. komt morgen wel denk met t teamquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moest gisteren tegen het duurste silver team ooit met IF Chikhaoui en het was iemand die de hele wedstrijd geen LB+Y deed![]()
![]()
Bohh ga je die maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind deze net iets lekkerder, ondanks de 8 chem van Gustavo
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil hem ook makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, even berekenen hoeveel ik tekort kom
Hoe was if chik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoeveel dit team nu zou kosten maar het is het duurste silver team dat ik heb gezien.![]()
Omdat hij twee keer tegen de master aka ds2 heeft gescoord?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij scoorde 1x vlak voor rust en 1x na rust. Best goed dus.![]()
![]()
DS2 schijnt op zijn sterkst te zijn met de rust.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Omdat hij twee keer tegen de master aka ds2 heeft gescoord?![]()
Ik mis met Iturbe de makkelijkste kansen.. elke keer raakt hij de paal of de keeper.Ik won de wedstrijd wel met 4-3 maar hij was best goed ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Omdat hij twee keer tegen de master aka ds2 heeft gescoord?![]()
Ben ik de enige die jou ervan verdenkt hier net te doen alsof je vaker wint dan werkelijk het geval is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis met Iturbe de makkelijkste kansen.. elke keer raakt hij de paal of de keeper.
[..]
Ik won de wedstrijd wel met 4-3 maar hij was best goed ja.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De 1e helft stond ik 2-0 voor maar toen kwam er uit het niets een 45e minuut goal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DS2 schijnt op zijn sterkst te zijn met de rust.![]()
Zit wel goed in elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoeveel dit team nu zou kosten maar het is het duurste silver team dat ik heb gezien.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben nu op weg naar mijn 17e overwinning op rij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die jou ervan verdenkt hier net te doen alsof je vaker wint dan werkelijk het geval is?![]()
Ik denk het zelf ook al veel langer, altijd wint hij net met een doelpunt verschil op het einde o.i.d.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die jou ervan verdenkt hier net te doen alsof je vaker wint dan werkelijk het geval is?
🍆![]()
Precies. "IF blabla scoorde 8 keer, maar ik won met 9-8"quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik denk het zelf ook al veel langer, altijd wint hij net met een doelpunt verschil op het einde o.i.d.
En toeval of niet; zodra hij tegen een mede-FOKer aantreedt, gaat hij met een nulletje of 5 op zijn bakkes![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
zodra hij tegen een mede-FOKer aantreedt, gaat hij met 1-7 op zijn bakkes![]()
![]()
![]()
![]()
Dit slaat echt nergens op en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. "IF blabla scoorde 8 keer, maar ik won met 9-8"
En toeval of niet; zodra hij tegen een mede-FOKer aantreedt, gaat hij met een nulletje of 5 op zijn bakkes![]()
Ik vertel het natuurlijk niet wanneer ik verlies want dan komen er bepaalde reacties die ik niet leuk vind.
Ik heb 1x zo dik van iemand verloren en jij zegt meteen dat 'zodra ik tegen een FOK!er moet ik dik verlies' Rot toch op man. Je bent gewoon jaloers.![]()
Totaal ander verhaal. Toefjes geeft ruiterlijk toe dat hij zeker 10% van zijn potjes verliest.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet ik tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Totaal ander verhaal. Toefjes geeft ruiterlijk toe dat hij zeker 10% van zijn potjes verliest.was een grapje
![]()
Ah, daarmee is het verklaard. Blinde jaloezie. Je hebt me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op en dat weet je zelf ook wel.
Ik vertel het natuurlijk niet wanneer ik verlies want dan komen er bepaalde reacties die ik niet leuk vind.
Ik heb 1x zo dik van iemand verloren en jij zegt meteen dat 'zodra ik tegen een FOK!er moet ik dik verlies' Rot toch op man. Je bent gewoon jaloers.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: