SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons favoriete hersteldrankje:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nou, de Mio helemaal leeg laten lopen en vervolgens weer aangesloten op de computer.
Nu lijkt hij wel goed te updatenmaar er komt al een nieuw deze kant op
![]()
![]()
Waarschijnlijk wel. Of ff wat Brunox erin.
Hoewel ik zelf ook ooit eens zo'n gevalletje heb gehad. Veer was lam, heb een nieuwe gekocht.![]()
Ik zal zo m`n adres even DM'en, kan 'ie in één keer door!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef So_Surreal het volgende:
Nou, de Mio helemaal leeg laten lopen en vervolgens weer aangesloten op de computer.
![]()
![]()
hoezo lampolie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Zo eens ff m'n fiets uitelkander halen en de hele aandrijftrein in de lampolie mikken.
Vieze bende.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nee die worden zeldzamer en zeldzamer, ik heb er nog 5 ofzo en wil ik er nog een wegdoen moet je me zeer lief zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Fromage, is dat gesoigneerde klakske van jou ook ergons te koop?
Maar, als de 24uurs uit rijdt, dan wil ik er wel over denken.![]()
Oh, en m`n derailleur werkt trouwens als een zonnetje! Echt een genot om zo te kunnen schakelen, wetende dat je als übern00b na 1,5 uur kutten het helemaal zelfs hebt gedaan![]()
Oké, met een heel klein beetje hulp van hier![]()
Die tochten zijn inderdaad prachtig, bijna de hele route langs watertjes gereden en alles heel mooi groen, niet te drukke wegen en de meeste wegen zijn ook niet heel erg breed. Vaak slingeren de wegen ook nog met het water mee waardoor het niet hele lange rechte stukken zijn. Ik wist niet dat het zo mooi fietsen was die kant op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooie tochten steeds broodje![]()
Haal gewoon tweedehands Garmin. Mio is toch wel prut hoor wat ik hoor qua verhalen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef So_Surreal het volgende:
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."![]()
Als je nog eens deze kant op komt moet je eens de dijk langs de Meije fietsen. Super mooi, zeker als je het op een doordeweekse dag kan fietsen en geen last hebt van de drukte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die tochten zijn inderdaad prachtig, bijna de hele route langs watertjes gereden en alles heel mooi groen, niet te drukke wegen en de meeste wegen zijn ook niet heel erg breed. Vaak slingeren de wegen ook nog met het water mee waardoor het niet hele lange rechte stukken zijn. Ik wist niet dat het zo mooi fietsen was die kant op.![]()
Zal ik onthouden! Met een beetje geluk word ik donderdag weer in Zeist afgezet alleen ga ik dan denk ik weer wat heuveltjes pakken en dan door naar de Posbank die kant op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je nog eens deze kant op komt moet je eens de dijk langs de Meije fietsen. Super mooi, zeker als je het op een doordeweekse dag kan fietsen en geen last hebt van de drukte.![]()
Wat een kutrit net...begon lekker tot ik lek reed, daarna was alle fut uit mijn benen. Ook nog lek midden in een strava segment waar ik voor het eerst reed en ik nu 440/440 ben met een gemiddelde van 6.9 km/u
Heel snel weer terug die kant op dus
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long![]()
Dat heb ik ooit op de Stockeu gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef ArTiC het volgende:
Ook nog lek midden in een strava segment waar ik voor het eerst reed en ik nu 440/440 ben met een gemiddelde van 6.9 km/u
![]()
Morgen verhuizen naar Groningen (stad)!![]()
Ga de donderdag gebruiken om een rondje door de omgeving te maken. Kan een van mijn geliefde mede-FOK!ers uit die omgeving een route van ongeveer 50 km kunnen tekenen over wat leuke weggetjes: een goed begin. Zou top zijn.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."![]()
Kan TOmmeke je wel mee helpen
[ Bericht 51% gewijzigd door Patroon op 04-08-2014 21:52:40 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Kon merken dat ik gisteren flinke inspanning had gedaan, kreeg m'n hartslag vandaag niet extreem hoog meer
'Rustig' rondje gefietst zover mogelijk met klimmetjes.
180km met 2600hm.
http://www.strava.com/activities/175447170
In de afdalingen redelijk uitgerust (hartslag van 58 gezien in afdaling)
Morgen maar ff rustdagje en dan overmorgen weer leuke route uitzetten.![]()
Ik heb dat op een klim in Duitsland. Werd getimed door organisatie en direct achter de streep bevoorrading. Alles gegeven, daarna uitpuffen en hapje eten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit op de Stockeu gehad.
Kom ik thuis, allerlaatste met 3km per uur omdat strava streep 10 meter verder lag![]()
![]()
Ja, dat krijg je als je elke dag 8 uur fietst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:57 schreef ddx het volgende:
Kon merken dat ik gisteren flinke inspanning had gedaan, kreeg m'n hartslag vandaag niet extreem hoog meer
'Rustig' rondje gefietst zover mogelijk met klimmetjes.![]()
Van het weekend weer twee dagen in België gereden. Zaterdag van de Franse grens tot in Gent, op zondag van Gent via Baarle naar Tilburg. En dan met de trein terug naar huis. Mooi ritje. Alleen is de route via Doel niet de snelste.
![]()
Hoe overnacht je daar dan? En neem je dan extra kleding mee op de fiets ofzo? Of fiets je nachts door?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Van het weekend weer twee dagen in België gereden. Zaterdag van de Franse grens tot in Gent, op zondag van Gent via Baarle naar Tilburg. En dan met de trein terug naar huis. Mooi ritje. Alleen is de route via Doel niet de snelste.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Rondje Zuidlaardermeer is leuk! Over de Helperzoom de stad uit. Via Haren, Noordlaren en Midlaren naar Zuidlaren. Daar linksaf richting Hoogezand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef Loekoe het volgende:
Morgen verhuizen naar Groningen (stad)!![]()
Ga de donderdag gebruiken om een rondje door de omgeving te maken. Kan een van mijn geliefde mede-FOK!ers uit die omgeving een route van ongeveer 50 km kunnen tekenen over wat leuke weggetjes: een goed begin. Zou top zijn.
Door Meerwijck is erg leuk terug. Dan kom je in een natuurgebied. Zou dat ff opzoeken in Googlemaps. Is moeilijk uitleggen voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |