abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:29:41 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143064009
Fok team Marmotte 2013

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:

* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
ons favoriete hersteldrankje:

Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143064027
Verdomme kano is te snel
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:30:35 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_143064038
Ik denk toch vuiligheid en prut kano, anders ff inspuiten met WD40 en heen en weer rommelen.
pi_143064214
Nou, de Mio helemaal leeg laten lopen en vervolgens weer aangesloten op de computer.
Nu lijkt hij wel goed te updaten :') maar er komt al een nieuw deze kant op :')
pi_143064219
Waarschijnlijk wel. Of ff wat Brunox erin.

Hoewel ik zelf ook ooit eens zo'n gevalletje heb gehad. Veer was lam, heb een nieuwe gekocht.
pi_143064240
Fromage, is dat gesoigneerde klakske van jou ook ergons te koop?
pi_143064241
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef So_Surreal het volgende:
Nou, de Mio helemaal leeg laten lopen en vervolgens weer aangesloten op de computer.
Ik zal zo m`n adres even DM'en, kan 'ie in één keer door! :Y)
pi_143064276
Zo eens ff m'n fiets uitelkander halen en de hele aandrijftrein in de lampolie mikken.

Vieze bende.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:36:43 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143064313
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Zo eens ff m'n fiets uitelkander halen en de hele aandrijftrein in de lampolie mikken.

Vieze bende.
hoezo lampolie?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:36:59 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_143064329
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Tommeke het volgende:
Fromage, is dat gesoigneerde klakske van jou ook ergons te koop?
Nee die worden zeldzamer en zeldzamer, ik heb er nog 5 ofzo en wil ik er nog een wegdoen moet je me zeer lief zijn.

Maar, als de 24uurs uit rijdt, dan wil ik er wel over denken.
pi_143064365
Oh, en m`n derailleur werkt trouwens als een zonnetje! Echt een genot om zo te kunnen schakelen, wetende dat je als übern00b na 1,5 uur kutten het helemaal zelfs hebt gedaan *O*

Oké, met een heel klein beetje hulp van hier
pi_143064532
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mooie tochten steeds broodje ^O^
Die tochten zijn inderdaad prachtig, bijna de hele route langs watertjes gereden en alles heel mooi groen, niet te drukke wegen en de meeste wegen zijn ook niet heel erg breed. Vaak slingeren de wegen ook nog met het water mee waardoor het niet hele lange rechte stukken zijn. Ik wist niet dat het zo mooi fietsen was die kant op.
pi_143064580
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef So_Surreal het volgende:
Haal gewoon tweedehands Garmin. Mio is toch wel prut hoor wat ik hoor qua verhalen.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_143064692
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Die tochten zijn inderdaad prachtig, bijna de hele route langs watertjes gereden en alles heel mooi groen, niet te drukke wegen en de meeste wegen zijn ook niet heel erg breed. Vaak slingeren de wegen ook nog met het water mee waardoor het niet hele lange rechte stukken zijn. Ik wist niet dat het zo mooi fietsen was die kant op.
Als je nog eens deze kant op komt moet je eens de dijk langs de Meije fietsen. Super mooi, zeker als je het op een doordeweekse dag kan fietsen en geen last hebt van de drukte.
pi_143064858
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als je nog eens deze kant op komt moet je eens de dijk langs de Meije fietsen. Super mooi, zeker als je het op een doordeweekse dag kan fietsen en geen last hebt van de drukte.
Zal ik onthouden! Met een beetje geluk word ik donderdag weer in Zeist afgezet alleen ga ik dan denk ik weer wat heuveltjes pakken en dan door naar de Posbank die kant op.
pi_143066387
Wat een kutrit net...begon lekker tot ik lek reed, daarna was alle fut uit mijn benen. Ook nog lek midden in een strava segment waar ik voor het eerst reed en ik nu 440/440 ben met een gemiddelde van 6.9 km/u :')

Heel snel weer terug die kant op dus :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_143066534
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef ArTiC het volgende:
Ook nog lek midden in een strava segment waar ik voor het eerst reed en ik nu 440/440 ben met een gemiddelde van 6.9 km/u :')

Dat heb ik ooit op de Stockeu gehad.
pi_143066754
Morgen verhuizen naar Groningen (stad)! :D

Ga de donderdag gebruiken om een rondje door de omgeving te maken. Kan een van mijn geliefde mede-FOK!ers uit die omgeving een route van ongeveer 50 km kunnen tekenen over wat leuke weggetjes: een goed begin. Zou top zijn. :)
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_143066769
Kan TOmmeke je wel mee helpen

[ Bericht 51% gewijzigd door Patroon op 04-08-2014 21:52:40 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143067691
Kon merken dat ik gisteren flinke inspanning had gedaan, kreeg m'n hartslag vandaag niet extreem hoog meer ;)
'Rustig' rondje gefietst zover mogelijk met klimmetjes.

180km met 2600hm.
http://www.strava.com/activities/175447170

In de afdalingen redelijk uitgerust (hartslag van 58 gezien in afdaling 8-) )

Morgen maar ff rustdagje en dan overmorgen weer leuke route uitzetten.
pi_143067752
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef cafca het volgende:

[..]

Dat heb ik ooit op de Stockeu gehad.
Ik heb dat op een klim in Duitsland. Werd getimed door organisatie en direct achter de streep bevoorrading. Alles gegeven, daarna uitpuffen en hapje eten.

Kom ik thuis, allerlaatste met 3km per uur omdat strava streep 10 meter verder lag :'(
pi_143068620
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:57 schreef ddx het volgende:
Kon merken dat ik gisteren flinke inspanning had gedaan, kreeg m'n hartslag vandaag niet extreem hoog meer ;)
'Rustig' rondje gefietst zover mogelijk met klimmetjes.

Ja, dat krijg je als je elke dag 8 uur fietst.
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 22:40:44 #23
73911 ultra_ivo
pi_143069737
Van het weekend weer twee dagen in België gereden. Zaterdag van de Franse grens tot in Gent, op zondag van Gent via Baarle naar Tilburg. En dan met de trein terug naar huis. Mooi ritje. Alleen is de route via Doel niet de snelste ;).
pi_143069984
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Van het weekend weer twee dagen in België gereden. Zaterdag van de Franse grens tot in Gent, op zondag van Gent via Baarle naar Tilburg. En dan met de trein terug naar huis. Mooi ritje. Alleen is de route via Doel niet de snelste ;).
Hoe overnacht je daar dan? En neem je dan extra kleding mee op de fiets ofzo? Of fiets je nachts door?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143070661
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef Loekoe het volgende:
Morgen verhuizen naar Groningen (stad)! :D

Ga de donderdag gebruiken om een rondje door de omgeving te maken. Kan een van mijn geliefde mede-FOK!ers uit die omgeving een route van ongeveer 50 km kunnen tekenen over wat leuke weggetjes: een goed begin. Zou top zijn. :)
Rondje Zuidlaardermeer is leuk! Over de Helperzoom de stad uit. Via Haren, Noordlaren en Midlaren naar Zuidlaren. Daar linksaf richting Hoogezand.

Door Meerwijck is erg leuk terug. Dan kom je in een natuurgebied. Zou dat ff opzoeken in Googlemaps. Is moeilijk uitleggen voor me ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')