Buikgriep en 39 graden koorts, dus overgeven en diarree.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ziek het kind precies was.
Lienekien is de nieuwe vriendin?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik merk een stikkende jaloezie! What's up?
Het is geen aanval, het is een samenvatting. Er valt toch op geen enkele manier aan te tornen dat zijn ex er verkeerd in staat en dat jij overal netjes mee omgaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
jeetje, waar komt dit nou ineens vandaan. En ja ze is een secreet, het is eenmaal zo. Ik ben bij lange na niet perfect, dat hoeft ook niet en ik hoop dat mijn vriend blij met mij is. Maar ik heb amper contact met zijn ex, ik heb haar vier keer kort in het echt gezien en ik heb verders niks met haar te maken. Dus ik begrijp niet zo goed waar jou aanval naar mij toe ineens vandaan komt. Was ze een goede moeder geweest had ik haar vast een tof mens gevonden, maar dat is ze nu eenmaal niet.
Nou, we kunnen wel eens stevig discussiėren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, voor zover ik weet hebben Lienekien en ik nooit een noemenswaardig meningsverschil gehad.
Dit. Plus zich informeren, juridisch (vrijblijvend) advies vragen aan bevoegde instanties.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Praten is de enige (eventuele) oplossing.
Maar dat is toch altijd met ieder onderwerp, of dat nu op een forum of in real life is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen aanval, het is een samenvatting. Er valt toch op geen enkele manier aan te tornen dat zijn ex er verkeerd in staat en dat jij overal netjes mee omgaat?
Niet zodanig ernstig dat ik persoonlijke aanvallen verdien, tenminste niet dat ik me kan herinneren dus op mij heeft dat geen indruk gemaakt, als dat bij jou wel zo was dan spijt mij dat, het is nooit mijn bedoeling om iemand voor het hoofd te schoppen, spreekwoordelijk gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, we kunnen wel eens stevig discussiėren.
Dat gaat hij nu ook doen, ze is ook vaak een of twee weken per maand in het buitenland vanwege haar werk en hij zou dan graag de zorg van de kinderen (ze hebben twee zoontjes alleen de jongste is nooit alleen thuis gelukkig) over willen nemen maar dat wil ze ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit. Plus zich informeren, juridisch (vrijblijvend) advies vragen aan bevoegde instanties.
Ik kan me wel voorstellen dat je het als persoonlijke aanval zag, maar lees het nou eens feitelijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd met ieder onderwerp, of dat nu op een forum of in real life is?
En als iemand advies vraagt en jij gaat er automatisch vanuit dat het aangedikt, gelogen of onzin is dan kan je toch nooit goed advies geven.
Een beetje beter van vertrouwen zijn zou geen kwaad kunnen lijkt mij
[..]
Niet zodanig ernstig dat ik persoonlijke aanvallen verdien, tenminste niet dat ik me kan herinneren dus op mij heeft dat geen indruk gemaakt, als dat bij jou wel zo was dan spijt mij dat, het is nooit mijn bedoeling om iemand voor het hoofd te schoppen, spreekwoordelijk gezien.
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Kennelijk wel ruimte voor een BloedendeVagina om te roepen dat ze nooit kinderen had moeten krijgen.
Nee, dat doe je niet. Je geeft aan dat die vast gekleurd is.. niet schijnheilig doen opeens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je het als persoonlijke aanval zag, maar lees het nou eens feitelijk?
Ik neem aan dat de situatie is zoals jij zegt dat het is. Daarmee is er m.i. weinig stof voor een topic. Kennelijk wel ruimte voor een BloedendeVagina om te roepen dat ze nooit kinderen had moeten krijgen. Ik zie daarin geen enkel toegevoegde waarde, jij wel? Heb je die bevestiging nog nodig?
Ja, dat was een reactie op jouw overdreven post. Nou, hoera.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je geeft aan dat die vast gekleurd is.. niet schijnheilig doen opeens.
Wat is er overdreven aan? Ik vind dat moeders en/of vaders die kinderen samen hebben, maar weghouden van een van deze ouders vanwege afgunst, geen vader of moeder moeten worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat was een reactie op jouw overdreven post. Nou, hoera.
Zoals ik al schreef, ik zou graag advies willen, en die heb ik ook gekregen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je het als persoonlijke aanval zag, maar lees het nou eens feitelijk?
Ik neem aan dat de situatie is zoals jij zegt dat het is. Daarmee is er m.i. weinig stof voor een topic. Kennelijk wel ruimte voor een BloedendeVagina om te roepen dat ze nooit kinderen had moeten krijgen. Ik zie daarin geen enkel toegevoegde waarde, jij wel? Heb je die bevestiging nog nodig?
Ik vind het wel best.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat is er overdreven aan? Ik vind dat moeders en/of vaders die kinderen samen hebben, maar weghouden van een van deze ouders vanwege afgunst, geen vader of moeder moeten worden.
En die gekleurde mening, daarbij doelde je niet op mijn reactie, maar op het verhaal van snakelady dat gekleurd zou zijn.
lekker makkelijk. Je bent gewoon een zielig jankwijf. Ook wel: aandachtshoer genoemd op het internet.quote:
Dank je wel, hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
lekker makkelijk. Je bent gewoon een zielig jankwijf. Ook wel: aandachtshoer genoemd op het internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |