binnenkort zal mosul ook bevrijdt worden van deze barbarenquote:
Gaat niet gebeuren. Daar wonen te veel Arabieren die isis aanhangen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
binnenkort zal mosul ook bevrijdt worden van deze barbaren
Mosul is inderdaad een ISIS en Ba'ath hoofdstad dus daar zullen nog wel lang conflicten zijn tussen Koerden en hun.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Daar wonen te veel Arabieren die isis aanhangen.
twitter:NatGeo twitterde op maandag 04-08-2014 om 20:10:04Why are Sunni extremists destroying ancient religious sites in Mosul? http://t.co/mvSF6CxLSj reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef De_Ilias het volgende:
Het gaat niet goed in Libanon:Geen zorgen, als die criminelen te dicht bij Israel komen ontploffen ze opeens allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Het gaat niet goed in Libanon:Moge ze branden in hellevuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat zo he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef waht het volgende:
[..]
Geen zorgen, als die criminelen te dicht bij Israel komen ontploffen ze opeens allemaal.
Het gaat niet goed in Libanon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Leger Libanon verovert terrein op islamisten
Het Libanese leger is maandag opgerukt tot in de grensplaats Arsal die afgelopen weekeinde door islamitische strijders was veroverd.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)rein-islamisten.html
Hezbollah gaat al een tijdje los in Syri. Hopelijk krijgt Isral Hamas binnenkort op zijn knien zodat ze ook naar het noorden en oosten kunnen kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal mis daar... Ik mag hopen dat Libanon steun van Hezbollah krijgt...
Ik had gehoopt dat na Hamas ook hezbollaah een pak slaag kan krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hezbollah gaat al een tijdje los in Syri. Hopelijk krijgt Isral Hamas binnenkort op zijn knien zodat ze ook naar het noorden en oosten kunnen kijken.
Net voor de stad Mahmuduyahquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef UpsideDown het volgende:
Nog een YPG filmpje, net geupload. Geen idee waar het is.
Het is geen soenniet die met lijken op de foto gaat als een barbaar, dus ik denk niet dat hij eentje gaat koppen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef De_Ilias het volgende:
Als Hassan nasrallaah een rakketje kopt ga ik zeker weten slingers ophangen en taartjes bakken met leuzen als "Israel is toch ergens goed" "Go IDF" ....
Klopt en daarom moet daar een verandering in komenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:42 schreef Djibril het volgende:
[..]
Het is geen soenniet die met lijken op de foto gaat als een barbaar, dus ik denk niet dat hij eentje gaat koppen.
Israel is een land die meer goeds heeft gebracht dan al die arabische landen bij elkaar.
Ga jij maar effe goede documentaire kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef De_Ilias het volgende:
Als Hassan nasrallaah een rakketje kopt ga ik zeker weten slingers ophangen en taartjes bakken met leuzen als "Israel is toch ergens goed" "Go IDF" ....
Niet beschikbaar op mobiel. Heb je korte samenvatting?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:50 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ga jij maar effe goede documentaire kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |