Stelletje idioten danquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die man geeft aan dat Jezidi's door sommige sjiieten in Basra als duivelsaanbidders worden gezien, en in soennitische gebieden zien sommige van de soennieten de soefi's als slangenaanbidders. Dus het probleem is groter dan IS.
Vergeef mij. Moest Illias quoten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat met mijn post te maken heeft en waarom ik simpele ziel word genoemd door jou? Iemand vroeg om nieuwsbronnen en ik gaf drie mogelijke nieuwsbronnen. Koerdische, omdat ik geen Arabisch kan. Dus nogmaals: whut?
Dat gaan de baathisten niet leuk vinden....quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:17 schreef Charismatisch het volgende:
Iraakse soldaten hebben Saddam's graf onder handen genomen.
[ afbeelding ]
Jammer voor de baath-ratten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef De_Ilias het volgende:
Dat gaan de baathisten niet leuk vinden....
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jammer voor de baath-ratten.
Dat ze die massamoordenaar berhaupt zo'n graf hebben gegeven...quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:17 schreef Charismatisch het volgende:
Iraakse soldaten hebben Saddam's graf onder handen genomen.
[ afbeelding ]
Dat er onwetendheid over ze is hoeft geen gigantisch probleem te zijn. ISIS is de enige die ze uitmoord. Er leven zoveel verschillende soorten mensen in het sjiitische Basra.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die man geeft aan dat Jezidi's door sommige sjiieten in Basra als duivelsaanbidders worden gezien, en in soennitische gebieden zien sommige van de soennieten de soefi's als slangenaanbidders. Dus het probleem is groter dan IS.
Ik heb je dan van een vervelend gesprek geredquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergeef mij. Moest Illias quoten.
Ga je nu bepalen wat mensen mogen bespreken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies.
Begint saai te worden.
Dan zit je niet lang genoeg in deze reeks. Meerdere malen is Rudaw onbetrouwbaar gebleken (verwijderen, aanpassen van artikelen).quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Onafhankelijk in de zin van dat zij geen partij propaganda uitzenden (zoals Kurdistan TV en KurdSat). Ik heb het in ieder geval nog nooit gemerkt. Maar geen enkel medium in het Midden-Oosten kan te kritisch op de politiek zijn dus dat zijn ze ook niet. Ze zijn in dit conflict toch wel redelijk goed bezig.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu bepalen wat mensen mogen bespreken.
artikels worden constant aangepast hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:27 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dan zit je niet lang genoeg in deze reeks. Meerdere malen is Rudaw onbetrouwbaar gebleken (verwijderen, aanpassen van artikelen).
Nee, ik hou alleen in de gaten hoe het topic zich ontwikkelt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu bepalen wat mensen mogen bespreken.
Cijfermatige aanpassingen op basis van vage bronnen, nee, dat is typisch MO outlet en geen Westers mediakenmerk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:28 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
artikels worden constant aangepast hoordoet het nos en nu ook
Kadyrov is wel een baas ja, die weet hoe je terroristen moet aanpakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:28 schreef theunderdog het volgende:
Ik verlang naar Kadyrov
Kan ISIS eens te maken krijgen met echte mannen.
Nee. Dan bannen ze maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:27 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]ik zou maar dimmen je weet maar nooit
Ongetwijfeld. Maar wat is het alternatief? Nederlandse media melden niks. De bekende buitenlandse media ook niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:27 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dan zit je niet lang genoeg in deze reeks. Meerdere malen is Rudaw onbetrouwbaar gebleken (verwijderen, aanpassen van artikelen).
Waar kijken we naar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |