Ik was de games aan het spelen en toen kwam het bericht dat de HD versies kwamen dus meteen gestoptquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik ga hem wel halen. Weer lekker 60fpsSpeelt toch wel erg fijn.
Ja, ik ben bij Last light ergens op de helft gestopt. Ook vanwege de HD versie. Deel 1 heb ik alleen de intro gespeeld, dus daar begin ik wel mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik was de games aan het spelen en toen kwam het bericht dat de HD versies kwamen dus meteen gestopt
5eurquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Richie2000 het volgende:
Voor wie Metro nog niet gespeeld heeft, is Metro Redux een dikke aanrader natuurlijk. Deel 1 en 2 plus alle DLC voor een prikkie. Eind van deze maand komt hij geloof ik.
Nee. het ziet er tof uit en in co-op lijkt me het erg tof.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef Cikx het volgende:
Waarom wil iedereen AC Unity? Zijn jullie daar nog steeds niet op uitgekeken?
quote:
maxquote:
Metro in bf4quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Richie2000 het volgende:
Voor wie Metro nog niet gespeeld heeft, is Metro Redux een dikke aanrader natuurlijk. Deel 1 en 2 plus alle DLC voor een prikkie. Eind van deze maand komt hij geloof ik.
al die remakes voor de hoofdprijsquote:
voor een nieuwe game wel.metro 2033 is uit 2010quote:
Nieuwe games zijn ~50e zeiksnorquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor een nieuwe game wel.metro 2033 is uit 2010
Zuurpruimquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor een nieuwe game wel.metro 2033 is uit 2010
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
niet weten dat je voor 26 euro Metro redux kan pre-orderen en met een gemiddeld van 30 euro
quote:
Metro redux is nieuw, ja.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
niet weten dat je voor 26 euro Metro redux kan pre-orderen en met een gemiddeld van 30 euro
vis em wel uit de budgetbak rond kerst ^O ^quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:01 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
ZuurpruimJij hoeft hem niet te kopen
Het is een remake vs echt nieuw daar ging het overquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Metro redux is nieuw, ja.
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is een remake vs echt nieuw daar ging het over![]()
![]()
![]()
denken dat je grappig bent en altijd maar kanquote:
Jij begon met bijdehand doen en als ik 12 ben was ik 5 toen ik begon op FOK dat klinkt logischquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
denken dat je grappig bent en altijd maar kan-en en altijd maar commentaar op alles en iedereen moet hebben
volgens ben jij echt 12
Nps, we've all been there
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij begon met bijdehand doen en als ik 12 ben was ik 5 toen ik begon op FOK dat klinkt logisch
tevens
ik was 9.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij begon met bijdehand doen en als ik 12 ben was ik 5 toen ik begon op FOK dat klinkt logisch
tevens
verder ben je welquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo jammer dat fok geen ignore knop heeft
ik lieg, ik was 11 nu ik terug rekenquote:
weej dat is lang, ik nog niet eens een jaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lieg, ik was 11 nu ik terug reken
15jaa al op den foks
Adminaal anaal gebruikt een beamer geloof ik alleen geen idee wat voor een soort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
Zijn er hier mensen die op een dlp beamer gamen?
Rondrennen door grote steden, vergapen aan gebouwen en door de link met geschiedenis weer uren leeswerk ontdekken.. Hoe kan je daar nu uitgekeken op raken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef Cikx het volgende:
Waarom wil iedereen AC Unity? Zijn jullie daar nog steeds niet op uitgekeken?
dus ook hardline?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rondrennen door grote steden, vergapen aan gebouwen en door de link met geschiedenis weer uren leeswerk ontdekken.. Hoe kan je daar nu uitgekeken op raken?
wachtlijst:
AC Unity
The Division
Metal Gear Solid
Project Cars
tussendoortjes:
GTA V
alles wat met BF te maken heeft.
Ej Retard heb je fifaquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef Retarded het volgende:
Niveau in deze topics mag wmb wel wat hoger.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef Retarded het volgende:
Niveau in dit topics mogen wmb wel wat hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |