Ah! Op die fietsquote:
Zal ik een foto maken van mijn moddertetten voor je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar on a lighter note. met dat kutweer van Bertha is de kans wel groter dat de poorten eerder opengaan.
Would you?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken van mijn moddertetten voor je?
Twee woorden: opvouwbare bolderkar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef Rob_Gordon het volgende:
Dat wordt sjouwen met heel veel tenten voor mij, als enige met zo'n Nedap-bandje is mijn groep...
Ik las tetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef Rob_Gordon het volgende:
Dat wordt sjouwen met heel veel tenten voor mij, als enige met zo'n Nedap-bandje is mijn groep...
Bolderkar, brrrr...bad memoriesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Twee woorden: opvouwbare bolderkar.
Je enige probleem is dan nog de brug.
http://acidoamigo.kicks-ass.net/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:52 schreef µ het volgende:
[..]
Cool.
Is er geen site die dat spul heeft? Lowlove had toch zoiets vroeger?
Rennies.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb me voorgenomen die dagen op knakworsten te leven.
Misschien nog andere voedseltips?
Daar heb ik idd al het meeste vandaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
http://acidoamigo.kicks-ass.net/
Ja, je kon net zo lang die app herinstalleren totdat je wel beet hadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef Rob_Gordon het volgende:
Eerst nog maar eens even kijken of die fastlane wel echt zo fast is, trouwens. Heb met die Converse lane ook een jaar meegemaakt dat de gewone rij sneller ging.
Krentebollen, ragout, bouillon, soep, gehaktballen in sausquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb me voorgenomen die dagen op knakworsten te leven.
Misschien nog andere voedseltips?
Vooral dat staan is kut. Vorig jaar regende het ook, toen was ik doorweekt. Heb ik tijdens Slayer mijn haar laten föhnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook dat. Het minst fijne van regen is dat je meer/langer moet blijven staan. En gewoon de goeie mood, die is wat minder.
Het is allemaal wat minder vrolijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook dat. Het minst fijne van regen is dat je meer/langer moet blijven staan. En gewoon de goeie mood, die is wat minder.
Ja, alleen vrijdag. Mijn regenjas was lek.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:00 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe erg was die regen vorig jaar eigenlijk? Was dat alleen vrijdagavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |