Je hebt een uitnodiging voor de subleague, btw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een uitstekende strategie
Overigens heb ik ook een beetje op Groningen gegokt. Ik heb een duurdere aanvaller, maar twijfel nog over zijn capaciteiten.
Net team UAG. Zeer net team, damn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:07 schreef UAG het volgende:
Luuk de Jong
Luc Castaignos
Marnix Kolder
Sjoerd Overgoor
Deniz Turuc
Kamohelo Mokotjo
Bram van Polen
Joost Broerse
Bart van Hintum
Xandro Schenk
Diederik Boer
tuurlijk!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Mag ik ook nog meedoen?Als mijn start net zo goed is als vorig jaar heb je een hele goede aan me.
(400e na ronde 2 of 3?
)
Jouw team is gewoon 9 miljoen net als ieder ander team. En Mokotjo is nooit in prijs veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Beach het volgende:
Netjes hoor extra geld erbij door eerst Mokotjo te kopen voor het Zwolle bedrag en daarna snel te verkopen zonder transferkosten omdat het nog voor de 1e ronde is voor wat hij kost bij Twente.
Het is gewoon allemaal de schuld van de rotonde, kutding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet me schuldig voelen, ik heb gefaald als navigatiesysteem
De volgende keer dat ik met de bus langs die rotonde ga zal ik stiekem nare dingen denken over de rotonde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal de schuld van de rotonde, kutding.
Thomas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
33 punten van Boer, Van Polen, Drost en NijlandWie gaf nou trouwens de assist bij de 2e goal?
Ik zag het, zit er nu bijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodiging voor de subleague, btw.
Schenk is GAEquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Net team UAG. Zeer net team, damn.
Waarom durf ik nooit een hele verdediging van 1 team neer te zetten?
waar zie je datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
33 punten van Boer, Van Polen, Drost en NijlandWie gaf nou trouwens de assist bij de 2e goal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |