quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet voor het klassement nog eentje bij
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/subleagues/id/856
quote:Gefeliciteerd!
Je bent nu ingeschreven voor de subleague 'De Droeftoeters!!'
Ga hier terug naar de pagina van 'De Droeftoeters!!'
nee.. gewoon al 2 jaar niks zinvols te melden gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je speciaal voor dit topic na 2 jaar weer teruggekomen op FOK! ?
Doe mij maar!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef SnuggLe het volgende:
Subleague Toppers van Weleer is ook nog open. Stuur pm voor login. Alleen als je langer meeloopt en een keer in de top 20 hebt meegedaan.
ik zal dan gaan voor fledderusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Fledderus of Bel Hassani nemen? Beide zijn middenvelders van Heracles en ze zijn beide even duur.
Heracles is te duur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Fledderus of Bel Hassani nemen? Beide zijn middenvelders van Heracles en ze zijn beide even duur.
Niet voor de eerste 2 rondes. En daarna verkoop ik hem wel.quote:
Voor minder heb je van Duinen in de spits!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet voor de eerste 2 rondes. En daarna verkoop ik hem wel.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef UAG het volgende:
@DeHovenier - Pelé van Anholt speelt waarschijnlijk niet (bron: http://www.vi.nl/blessure(...)-speelronde-1-11.htm)
Die heb ik al. En die is meer voor de langere termijn. Heracles heeft een prachtig schema met AZ, Groningen, Cambuur en Excelsior voor de boeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Voor minder heb je van Duinen in de spits!
Mag ik ook nog meedoen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef UberN00b het volgende:
Subleague De Droeftoeters is nog op zoek naar wat mensen die mee willen helpen om de strijd onderin het klassement spannend te houden..
wie voelt zich nog geroepen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |