hallucinaties*quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Spongeboss het volgende:
Nu al aan het trippen met hallucinaties?
inderdaad, die gierige kahbes moeten zelf regelen +1quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Teydelyk het volgende:
Gewoon je eigen joint meenemen, pauper.
?quote:
Zo, aangepast.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Yskoud het volgende:
Gister weer het geval, TS zat te smoken met maat A en maat B. Maat A heeft de tijd van zijn leven terwijl hij aan een lange dikke pik zuigt.
Hierop reageert B met eey maatje geef die pik eens. dit houd een minuut aan. Uiteindelijk trekt B de pik uit de hand van A en er breekt een heus gevegt los.
Klacht: mensen die pik te lang vasthouden![]()
![]()
![]()
Klacht: clannies die boos worden![]()
Sommige mensen in mijn kring zijn niet zo bevooroordeeldquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef Geerd het volgende:
Waarom niet gewoon 3 dan?? Die dingen koop je toch op elke straathoek ?
zo is het geschreven balzakquote:
Vieze hasjspuuten!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
En kap maar met drugs, straks lig je in het voorportaal van een winkel met een spuit in je armen.
Kijk nog eens waar heb je wat verbeterd?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Yskoud het volgende:
[..]
Sommige mensen in mijn kring zijn niet zo bevooroordeeld
[..]
zo is het geschreven balzak
juuuuiiiist jij snapt mquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gewoon Amerikanen. Wordt je kaolo stoned van mattie.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef GhpH het volgende:
Is onmogelijk. Hier op KLB zijn er een paar die claimen dat je van drugs heul niet agressief wordt.
Verzonnen topic dus.
Eindelijk iemand van de huidige politiek die zijn diepe kennis van drugs tentoonstelt!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef GhpH het volgende:
Is onmogelijk. Hier op KLB zijn er een paar die claimen dat je van drugs heul niet agressief wordt.
Verzonnen topic dus.
precies , TS is het voorbeeld van een (toekomstige) uitkeringstrekker, waar we er helaas al teveel van hebben.quote:
Het is geen wierookstokje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Franknfurter het volgende:
Ik dacht dat dit topic ging over mensen die te lang met een joint in hun handen zitten en er niet aan hijsen waardoor hij 4x opnieuw moet worden aangestoken.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef pijltjegooien het volgende:
Blowen
Wat een sneue kneus ben je dan
Dit inderdaad. Gelukkig ga ik niet meer met veel mensen om die blowen en dus kan ik het lekker voor mezelf houden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:00 schreef DR010 het volgende:
hele discussies die ontstaan n.a.v. wie de joint eerst mag hebben ..![]()
herkenbaar
kijk mij eens stoer bier drinken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Ezio het volgende:
Kijk-mij-eens-stoer-joints-roken-topic
Mensen als TS![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |