abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144808388
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef usernaamvergeten het volgende:
Mavericks downloaden via de Appstore en maak er een bootable USB drive/stick van. klik

Zorg wel dat de USB drive/stick de goede partitie map geeft, en juist geformateerd hebt in disk utillity.

Vervolgens hang je 'm aan je Mac, druk op ALT en je kan de boel opnieuw installeren.
Ja, maar dan moet je wel een werkende MAC hebben en TS heeft alleen deze volgens mij ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144808547
Tja, dan dient TS toch een retail DVD aan te schaffen ben ik bang.

Misschien is het wel handig om even te vermelden over welke Macbook het gaat, gezien niet alle meer de nieuwste versie kunnen draaien.
pi_144808598
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:17 schreef usernaamvergeten het volgende:
Tja, dan dient TS toch een retail DVD aan te schaffen ben ik bang.
Ach, die 18 euro is geen ramp lijkt me.
Get woke, go broke!
pi_144809155
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, die 18 euro is geen ramp lijkt me.
TS heeft wel geluk, de oudere versies zijn nog bij Apple verkrijgbaar. Rond de tijd dat Leopard uitkwam was Tiger nergens legaal meer verkrijgbaar, daar heeft Apple gelukkig wel van geleerd. ;)
pi_144809212
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

TS heeft wel geluk, de oudere versies zijn nog bij Apple verkrijgbaar. Rond de tijd dat Leopard uitkwam was Tiger nergens legaal meer verkrijgbaar, daar heeft Apple gelukkig wel van geleerd. ;)
Ach, er is altijd wel iets te regelen, al dan niet legaal ;).

Ik heb geloof ik nog wel een zooi install dvd's liggen van 10.4 tot 10.6 :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:15:47 #81
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_144810467
Ik heb inderdaad geen andere Mac tot mijn beschikking. Dan is het inderdaad fijn dat die oudere versies nog verkrijgbaar zijn bij Apple. :P Het had anders, al dan niet legaal, ook vast wel gelukt. Maar ben toch niet zo goed in die dingen. :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')