Dan hoef je de nieuwe bak niet eens meer te vullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:31 schreef Setheh het volgende:
[..]
Piepschuim impregneren met Agent Orange.![]()
Een beetje zoals de muur rechts; die muur is aangesmeerd en daarna wit geschilderd.quote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef Atmoz het volgende:
Oeh, netjes zeg!!
Mooi alles zo weggewerkt, en zeker handig om te doen als je toch alles erna gaat insmeren met cementWat moet ik me trouwens hierbij voorstellen? Dan wordt het een muur zonder steenstructuur, gewoon een mooie, strakke cement-muur dus?
Succes!!
idd. gewoon meer eenheid, meer rustquote:Op zondag 14 september 2014 11:38 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik vermoed hetzelfde als de witte muur ernaast. Staat een stuk mooier dan idd.
Bezigheid om en rond het huisquote:Op zondag 14 september 2014 12:20 schreef Gieliovd het volgende:
Leuk Vonk, dat is nou echt home improvement.
Die etagère hebben we eens gekocht bij de IKEA een jaar geleden o.i.d. zat die in de tuincollectie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:21 schreef Barrah het volgende:
Na een poos hard bikkelen is het moeilijk om in actie te blijven als de druk weg is. Zo herkenbaar!
Zie ik daar nou een etagère? Ik wist niet dat die deze eeuw überhaupt nog verkocht werdenMaar hij doet het prima als afleiding voor je ingefreesde leidingen
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 15 maart 2015 12:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vonkie heeft gewoon een grote auto gekocht en kon de deuren niet meer open krijgen
En nu moeten de buren ook verplicht naar die aso bak kijken
![]()
![]()
Dank je !quote:
Gisteren heb ik bij het huis van mijn moeder een grote kastanjeboom omgezaagd, takken konden hier ook mooi naar het plaatselijke paasvuur.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:37 schreef Vonkenboer het volgende:
de coniferen weggebracht naar het plaatselijke paasvuur
Inderdaad; dat is wel iets om over na te denken. Ze groeien vrij langzaam, maximaal in hoogte op jaarbasis maar een centimeter of 4. Maar door ze ieder jaar twee keer te snoeien hou je er een mooier model in en wordt de haag vanzelf wat dichter.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:08 schreef Barrah het volgende:
Een buurjongen gaf snoeiafval van taxus ooit aan een groep geitjes. Binnen een week waren ze allemaal dood. Waarbij het gekrijs voorafgaand aan hun einde het nog hartverscheurender maakte. Goed dat je hier nu al om denkt. Verder eigenlijk alleen maar voordelen. Vanwege de trage groei zou ik de planten niet veel kleiner kopen dan ze uiteindelijk moeten worden.
Hier in de buurt hebben heel veel mensen een bladhoudende beukenhaag; het grote nadeel vind ik s dat hij de helft van het jaar bruin blad heeft; en dan in die periode ook nog eens behoorlijk doorschijnend is. Geen gezicht vind ik !quote:Op zondag 15 maart 2015 14:27 schreef AnneX het volgende:
Als er nog eens kleine vb'tjes gaan voetballen en ravotten daar...is het dan verstandig om een dergl. haag te plaatssen?
Zelf ben ik fan van de bladhoudende beukenhaag of de roodbladerige.
Scheelt echt een hoop; afvoeren is in ieder geval vele malen duurder.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik bij het huis van mijn moeder een grote kastanjeboom omgezaagd, takken konden hier ook mooi naar het plaatselijke paasvuur.
Een klein kraantje is toch wel een erg handig hulpmiddel; met alleen spierkracht was dit een hele klus geweestquote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef Gwywen het volgende:
Zo te zien hebben die coniferen niet zo'n heel grote kluit? M.a.w. ze gingen er vrij gemakkelijk uit?
Ons staat deze maand namelijk hetzelfde karwei te wachten en ik zie er nogal tegenop...
Groen inderdaad naar het paasvuur maar waar laat je de oude grond? Naar het groenpunt bij de gemeente?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |