Een flesje bier is net een piemel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef EenKriek het volgende:
Je moet gewoon niet zo hard zuigen, daar komt het door.
Deze heeft vooral nog een aantal andere overeenkomsten:quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een flesje bier is net een piemel.
Komt beiden pis uit, ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Deze heeft vooral nog een aantal andere overeenkomsten:
[ afbeelding ]
Je moet sowieso niet zuigen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef EenKriek het volgende:
Je moet gewoon niet zo hard zuigen, daar komt het door.
Heineken zuigt al hard genoeg van zichzelf.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dronken chick met een bierflesje geneuqt op de bar een keer. Dat was erg man.
Volgende keer wel eerst het dopje eraf halen he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef niels0 het volgende:
Dronken chick met een bierflesje geneuqt op de bar een keer. Dat was erg man.
Flesje is glas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef hoink581 het volgende:
Als je echt van bier houdt drink je trouwens uit een glas.
je kan het ook gewoon je maag in schenken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef hoink581 het volgende:
Als je echt van bier houdt drink je trouwens uit een glas.
Mag ik dat wel zeggen hier?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heineken zuigt al hard genoeg van zichzelf.
vertel meer alsjeblieftquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mag ik dat wel zeggen hier?
Van die baggeraars zijn leipo's huh. In zo'n zwembad ergens. Kompt die collega ' Valt hier nog wat te neuqen?' Zit er eentje z'n vrouw op zo'n stoel.: 'Oh, dus U werkt ook voor Van Oord?'
Je kon me wegdragen.
Andere keer. Iemand z'n vrouw laten komen. Zitten we in de hotelbar komt 'ie binnen met z'n vrouw. Die ouwe:' wat voor hoer heb je nou weer opgedoken?'
1) luchtgat laten tussen bovenlip en flesquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:42 schreef Baskoi het volgende:
De eerste slok bier uit een flesje loopt het flesje daarna altijd over bij mij. Maakt niet uit welk merk. Pffff word er zo lam van. Hoe komt dat?
Zij snapt het ook al niet...quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
je hoeft het er niet uit te zuigen hoor ts, je kunt het gewoon gieten
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:05 schreef Baskoi het volgende:
Nokken dit toppic heb de oplossing!
[ afbeelding ]
Is de schuimkraag er niet om juist het bier niet in contact te laten komen met de lucht'??quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) luchtgat laten tussen bovenlip en fles
2) niet je fles in een ruk naar beneden duwen/laten zakken, maar rustig
3) drink uit een glas zodat het bier kan ademen en beter tot zijn recht komt.
Is puur voor de schoonheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is de schuimkraag er niet om juist het bier niet in contact te laten komen met de lucht'??
De sletto-phone:quote:
Met je anus zekerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Spongeboss het volgende:
Hmm heb ik soms maar ik pijp het flesje altijd.
Kun je niet lezen pijpen doe je niet met een anus tenzij jij doet eten met jouw anus.quote:
Jij wilt er van alles in hebben, dus waar geen bierflesjequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kun je niet lezen pijpen doe je niet met een anus tenzij jij doet eten met jouw anus.
Goeiequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mag ik dat wel zeggen hier?
Van die baggeraars zijn leipo's huh. In zo'n zwembad ergens. Kompt die collega ' Valt hier nog wat te neuqen?' Zit er eentje z'n vrouw op zo'n stoel.: 'Oh, dus U werkt ook voor Van Oord?'
Je kon me wegdragen.
Andere keer. Iemand z'n vrouw laten komen. Zitten we in de hotelbar komt 'ie binnen met z'n vrouw. Die ouwe:' wat voor hoer heb je nou weer opgedoken?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |