Zeg dat ff tegen die honderd miljoen users voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef niels0 het volgende:
Verdorie. Dat je helemaal een topic opent over zoiets onbenulligs.
Ik ben geen haar beter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:42 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zeg dat ff tegen die honderd miljoen users voor mij
heul wel hoor, jij hebt nog niet vaak genoeg met dat bijltje gehakt.. terug in de schoolbankquote:
Ik pas daar niet meer in.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
heul wel hoor, jij hebt nog niet vaak genoeg met dat bijltje gehakt.. terug in de schoolbank
Politieke spotprenten iddquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.. Net als van die gay politieke spotprenten waarbij ze gewoon wat objecten tekenen met de naam van een land oid erin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat soort rommel. Zo gevat is het allemaal, echt.
Of die tekeningen van die ene Pool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga anders lekker naar je biologische boerderij om daar met andere hippies te janken over hoe slecht en corrupt de maatschappij is.
Aan het inkleurwerk te zien is hij niet verder gekomen dan groep 4 ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:40 schreef Pharkus het volgende:
Je kan zien dat hij de striptekenacademie niet succesvol heeft afgerond.
Kunst en cultuur niet begrijpenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.. Net als van die gay politieke spotprenten waarbij ze gewoon wat objecten tekenen met de naam van een land oid erin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat soort rommel. Zo gevat is het allemaal, echt.
Of die tekeningen van die ene Pool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga anders lekker naar je biologische boerderij om daar met andere hippies te janken over hoe slecht en corrupt de maatschappij is.
Dat is geen kunst manquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Kunst en cultuur niet begrijpenga gauw terug naar 4chan
Dit kunst en cultuur noemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Kunst en cultuur niet begrijpenga gauw terug naar 4chan
je verdoet je talent op Fok!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit kunst en cultuur noemenHet is gewoon makkelijk scoren dit soort troep. Hier ik heb er zelf ook een gemaakt, 2 minuten in paint:
[ afbeelding ]
Voel me ineens echt verheven boven het volk, denk dat ik me nog maar even snel in ga schrijven voor de kunstacademie voor komend studiejaar.
Wat is er met zn armquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit kunst en cultuur noemenHet is gewoon makkelijk scoren dit soort troep. Hier ik heb er zelf ook een gemaakt, 2 minuten in paint:
[ afbeelding ]
Voel me ineens echt verheven boven het volk, denk dat ik me nog maar even snel in ga schrijven voor de kunstacademie voor komend studiejaar.
Van Israël? Dat is een kreupele arm die symbool staat voor alle tegenslagen die het volk heeft meegemaakt door de eeuwen heen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van Israël? Dat is een kreupele arm die symbool staat voor alle tegenslagen die het volk heeft meegemaakt door de eeuwen heen.
KLB / Vlieg die doet alsof 'ie dood is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef niels0 het volgende:
Verdorie. Dat je helemaal een topic opent over zoiets onbenulligs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |