Let's try this one!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat Adolf_Hitler ook niet toegestaan is
Dat was een glitch in the matrix.quote:
Toch 8 posts gemaakt. Gelukkig geen 6 miljoen.quote:
A_Hitlerquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kan ie dus niet meer opnieuw aangemaakt worden
Nette gebruikersnamen zijn wel wenselijk wat mij betreft. Die mogen best geweigert worden als het te grof klinkt. Grof taalgebruik stoor ik me trouwens aan. Schering en inslag tegenwoordig hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef hoas het volgende:
Zijn alle namen toegestaan op FOK! Of zijn er ook grenzen?
Zie net een naam voorbijkomen ''dikkepenisinjemond'' die wat mij betreft FOK! Geen goed doet.
Die kan trouwens maar 1 ding posten, een plaatje. Vermoedelijk een achtjarige.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef hoas het volgende:
Zie net een naam voorbijkomen ''dikkepenisinjemond'' die wat mij betreft FOK! Geen goed doet.
Wat vind je van bloedendevagina?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef hoas het volgende:
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat Adolf_Hitler ook niet toegestaan is
Ik kliktequote:
ik vind zijn popcorn etende michael jackson plaatjes irritanterquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef hoas het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |