Ik heb geen idee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij wrede beledigingen?
In WGR komen wel een stuk meer mensen die weten waar ze het over hebben.quote:
Oh ja.quote:
Nieuwe user:quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat er politie bijstaat?
Ja. Of iemand anders die die rechten heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat er politie bijstaat?
art 266 srquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:52 schreef tijnhet het volgende:
Je hebt je antwoorden toch al. Anders moet je dat artikel waarvan jij dacht dat het bestond, maar dus niet bestaat, eerst maar eens opzoeken voordat je er aan vast blijft hangen.
Op fb heb je nog de berichtjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Of iemand anders die die rechten heeft.
Een burger mag niet de politie bellen als ik heb wildgeplast en de politie me dan een bekeuring zou geven. Die politie moet dat zelf vaststellen. Anders wordt het een Janboel. Dat burgers elkaar gaan lopen beschuldigen...
Smaad was het woord dat ik zocht. dank je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
art 266 sr
Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.
Smaad is iemand beschuldigen van iets dat hij gedaan zou hebben, of hij dat nou gedaan heeft of niet, met enkel als doel om hem zwart te maken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
art 266 sr
Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.
Ah kijk. Interessante kost.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:57 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Smaad is iemand beschuldigen van iets dat hij gedaan zou hebben, of hij dat nou gedaan heeft of niet, met enkel als doel om hem zwart te maken.
Laster is onwaarheden over iemand verkondigen ("is een prostituee!") om hem zwart te maken.
Belediging van een ambtenaar in functie gaat over ambtenaren (mensen in dienst van de overheid) en geldt alleen terwijl zij in functie (aan het werk) zijn.
Stalking gaat over iemand herhaaldelijk lastig vallen terwijl hij dat niet wil, ondanks pogingen om de stalker te blokkeren / uit de weg te gaan.
Beledigen op zichzelf is niet verboden. Kuthoer.
Ik kende 266sr niet overigens. Heb nog nooit gehoord van iemand die daarvoor veroordeeld zou zijn.quote:
Zwaffelen soberso.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
voor sommige mensen is 'sukkel' al een zware belediging. Bovendien zal kankerlijer erger worden gevonden door iemand waar kanker in de familie zit, dan iemand anders.
En hoe zou je dat willen bestraffen?
Die bedoel ik dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:02 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Ik kende 266sr niet overigens. Heb nog nooit gehoord van iemand die daarvoor veroordeeld zou zijn.
Shit man. Straks word ik nog opgepakt.
Niet als je zo'n grindtegelkop hebt natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:30 schreef Gregor1994 het volgende:
Kan ik mensen op Fok niet laten pakken op belediging?
Van mij mag je een nieuwe aanmaken in WGR, deze ga ik niet meer opschonen. Probeer het wel serieus te houden daarquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:50 schreef Gregor1994 het volgende:
Mag niet 2 dezelfde topics, dus kan zo te zien niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |