Toevallig een lekkende hartklep?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:48 schreef Flylib het volgende:
Dit is onze Dexter. Geboren in mei 2013 en ons kindje sinds juli 2013. Helaas is er 2 maanden geleden geconstateerd dat Dexter hartproblemen heeft. Zo oud als de gemiddelde kat zal hij helaas niet worden. Maar zolang als het kan gaan we uiteraard van hem genieten. Het ging even niet goed met hem rondom de periode dat wij achter zijn hartproblemen kwamen, maar dankzij de medicijnen (die hij nu voor de rest van zijn leven dagelijks moet krijgen) is hij weer helemaal de oude, speelse en ontiegelijk luie Dexter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wilt graag vriendjes worden met Dunya, de poes van de buren...maar Dunya is een schatje richting mensen en een regelrechte biatch richting andere katten![]()
[ afbeelding ]
Ach, wat een lieverd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:48 schreef Flylib het volgende:
Dit is onze Dexter. Geboren in mei 2013 en ons kindje sinds juli 2013. Helaas is er 2 maanden geleden geconstateerd dat Dexter hartproblemen heeft. Zo oud als de gemiddelde kat zal hij helaas niet worden. Maar zolang als het kan gaan we uiteraard van hem genieten. Het ging even niet goed met hem rondom de periode dat wij achter zijn hartproblemen kwamen, maar dankzij de medicijnen (die hij nu voor de rest van zijn leven dagelijks moet krijgen) is hij weer helemaal de oude, speelse en ontiegelijk luie Dexter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wilt graag vriendjes worden met Dunya, de poes van de buren...maar Dunya is een schatje richting mensen en een regelrechte biatch richting andere katten![]()
[ afbeelding ]
Schnitzeldief is wel vrij succesvol volgens mijquote:Op maandag 29 september 2014 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een mooie poezels weerzie zwart witte vind ik tof! Koei!
ook maar nog een paar van mijn lieve dikkie... drie heel verschillende kanten van haar
[ afbeelding ]
een doos, een doos, mijn doos
[ afbeelding ]
go away hoomin!
[ afbeelding ]
vogel! buiten! hrrrmmmmmmm!
Nou niet met eten stelen van ons... Ze krijgt afgemeten brokjes en heel soms een snoepje of liquid snack maar ze valt niet af. Dan noeten we haar echt uithongeren, ze heeft geen eetrem van zichzelf...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Schnitzeldief is wel vrij succesvol volgens mijdikke katten
Omdat het dierendag is heeft m'n Beetlejuice een bordje met lekkers:
[ afbeelding ]
Heeft ze dit vaker gehad? Het kan eenmalig zijn, maar als ze het vaker heeft, zal er er een keer in blijven hangen, daartegen kan de DA medicijnen voorschrijven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:53 schreef -CRASH- het volgende:
Nou zeg..
Daar kreeg de kat een kwartier geleden toch een epileptische aanval.
Die werd getriggerd door het knisperen van een plastick zakje.
Het gaat ondertussen weer goed met de kat.
Alleen ze kijkt nog wat beduusd om zich heen.
Het is de eerste keerquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft ze dit vaker gehad? Het kan eenmalig zijn, maar als ze het vaker heeft, zal er er een keer in blijven hangen, daartegen kan de DA medicijnen voorschrijven.
Herkenbaar, de was laten drogen in de huiskamerquote:Op maandag 29 september 2014 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een mooie poezels weerzie zwart witte vind ik tof! Koei!
ook maar nog een paar van mijn lieve dikkie... drie heel verschillende kanten van haar
[ afbeelding ]
een doos, een doos, mijn doos
[ afbeelding ]
go away hoomin!
[ afbeelding ]
vogel! buiten! hrrrmmmmmmm!
'Ik mag ook NIKS!'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Net een heerlijke goulash klaargemaakt.
Zelfs de kat wou een stukje meepikken
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |