Ik kende haar geschiedenis niet, net even die topics gelezen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef Klonk het volgende:
Even een schaamteloze crosspost van een poes die dankzij FOK! gered is
Wabbes de Wonderkat![]()
![]()
Zwarte katten hebben vaak een geweldige mimiek, ze kunnen zo heerlijk eiig kijkenquote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Blistering het volgende:
Geweldige foto
Moppie dacht rustig te kunnen slapen:
[ afbeelding ]
Maar die rust was snel voorbij''Waarom haal jij me uit m'n slaap human?!''
[ afbeelding ]
oh wat een heerlijk schatje!quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje komt gezellig even slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om na een half uurtje verfrommeld wakker te worden.
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar. En onze kat hier gaat ook nog netjes wachten tot alles goed ligt. Meneer gaat echt niet op een onopgemaakt bed liggen, dat is beneden zijn status.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:38 schreef Michielos het volgende:
opbokken, ik gebruik meer dan 85% de dekens en jij mag de overige 10% hebben:
O, wat een leukerd, lijkt een beetje op de poes van de overkant, die komt altijd gezellig bij ons in de tuin.quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje komt gezellig even slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om na een half uurtje verfrommeld wakker te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef Klonk het volgende:
Even een schaamteloze crosspost van een poes die dankzij FOK! gered is
Wabbes de Wonderkat![]()
![]()
Ouwe muts is 18 jaar geworden en doet niets liever als in slaap vallen op mijn onderarm en dan te gaan kwijlen als een ouwe beer
[ afbeelding ]
Oe wat kan die boos kijken!quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Blistering het volgende:
Geweldige foto
Moppie dacht rustig te kunnen slapen:
[ afbeelding ]
Maar die rust was snel voorbij''Waarom haal jij me uit m'n slaap human?!''
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op maandag 29 september 2014 19:11 schreef Flogging het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn katermans. Hij heeft vorig jaar op de voorkant van een agenda gestaan. Geweldig beest.
Koepoes!quote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef Flogging het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze dame in huis. Gewoon zwart-wit, maar een heel bijzonder diertje.
mooi meisjequote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef Flogging het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze dame in huis. Gewoon zwart-wit, maar een heel bijzonder diertje.
die kopquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Venicequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Foxy AKA Sok, Kots of Mokkie etc.
oh wat een lieverdjes zeg!quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Volgende week woensdag krijgen we deze 2 boefjes erbij! Ik kan niet wachten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier mijn generieke zwarte (ex-verwilderde kat. Doet prachtig haar best een gewone huiskat te worden. Ik vind haar geweldig).
[ afbeelding ]
Toen we haar kregen leek het alsof ze nooit mensen, andere katten, aandacht en een eigen huis had gekend. Volkomen wereldvreemd.
Lijkt als twee druppels water op de onzequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier mijn generieke zwarte (ex-verwilderde kat. Doet prachtig haar best een gewone huiskat te worden. Ik vind haar geweldig).
[ afbeelding ]
Toen we haar kregen leek het alsof ze nooit mensen, andere katten, aandacht en een eigen huis had gekend. Volkomen wereldvreemd.
Zwarte poezenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
En hier nog een keer Poes.
[ afbeelding ]
Ze is woest en wild en onaangepast, maar toch onze lieve dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |