kneus 1 ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:21 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Kneus 2 ziet er erg knuffelbaar uit
Had even gemist dat ze een ontstoken oogje heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:34 schreef DjinN het volgende:
Kleine Izzy is er!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met vrouwtje knuffelen
[ afbeelding ]
Schootkat in wording
[ afbeelding ]
Nu al dol op de iPad![]()
[ afbeelding ]
En s'avonds komt ze lekker bij me op bed liggen
Gahhhh zo fluffyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Kneus 1 (Hier kun je wel goed zien dat hij niet helemaal wit is)
[ afbeelding ]
Kneus 2
Haha, hoe ze er bij zitten ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:16 schreef applemoose het volgende:
mijn katten hadden besloten dat een waterspeeltuin erg leuk is.
[ afbeelding ]
De boefjes..
[ afbeelding ]
Boefjes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:16 schreef applemoose het volgende:
[ afbeelding ]
De boefjes..
[ afbeelding ]
wat een mooierdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:34 schreef DjinN het volgende:
Kleine Izzy is er!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met vrouwtje knuffelen
[ afbeelding ]
Schootkat in wording
[ afbeelding ]
Nu al dol op de iPad![]()
[ afbeelding ]
En s'avonds komt ze lekker bij me op bed liggen
Hoi!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had even gemist dat ze een ontstoken oogje heeft.
Maar gaat dat nu beter?
Het dus geen verlegen dametje![]()
Leuke foto´s
Dankjewel!quote:
Ze zien er inderdaad zeer schuldig uit!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:16 schreef applemoose het volgende:
[ afbeelding ]
De boefjes..
[ afbeelding ]
Klopt, dat was ten tijde van de foto nog ontstokenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat ene oogje doet nog niet helmaal lekker mee
quote:
Ja echt hequote:Op donderdag 4 september 2014 04:27 schreef sararaats het volgende:
[..]alle katten zijn slaapkopjes.
Het verbaast me nog steeds hoe lenig Frasier is en dat hij z'n winterpelsje al krijgt of is dat te vroeg?
wat liefquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
Sinds 2 maanden een kitten bij, en nu eindelijk alle drie op een foto kunnen krijgen
[ afbeelding ]
v.l.n.r.: Dotje (11 jaar), Azul (6 maanden), Kanjer (10 jaar)
Hoe heb jij ze laten wennen aan elkaar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
Sinds 2 maanden een kitten bij, en nu eindelijk alle drie op een foto kunnen krijgen
[ afbeelding ]
v.l.n.r.: Dotje (11 jaar), Azul (6 maanden), Kanjer (10 jaar)
Mwoah, jawel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
wat liefgaat dat goed met die 2 'oudjes'?
Geen idee eigenlijk. Die drie katten zijn van mijn ouders en ik ben ieder weekend daar, en op de dag dat we de kleine kregen, was ik er niet bij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe heb jij ze laten wennen aan elkaar?
*gaap*quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:27 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Huistijger laat even de tanden zien
Hij kon de nierstenen niet meer uitplassen en opereren was volgens mij ook geen optie. Als het dingetje eraf werd gehaald, zou hij ze zo kunnen uitplassen.quote:Op zondag 7 september 2014 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
^^ Een geslachtsverandering bij een kat
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:46 schreef Little_Dolls het volgende:
Oei, de kat boven op de eerste foto lijkt niet zo enthousiast met de camera op hem gericht.![]()
Mooi kleurtje heeft hij!
Lang geleden dat ik hier nog wat gepost heb, maar bij dít beeld kon ik de kans om nog eens een fotootje te maken toch écht niet laten liggen:
[ afbeelding ]![]()
Naast aan tafel gaan "hangen" doet ze ook al een hele tijd aan "krabpaalhangen", maar dan steeds in tegengestelde richting. (Behalve zojuist, dus!)
Of er gewoon netjes aan zitten natuurlijk, alsof ze aan een bar zit. Dan vraag ik soms: "Een drankje voor mevrouw?" en word ik steeds vragend aangekeken.
Nouja, tis drastisch, maar als het de enige manier was om het beestje redden dan maar zo toch? Als ie dan uiteindelijk toch nog een fijn leven kan hebben en geen hinder ondervindt is dat alleen maar fijnquote:Op zondag 7 september 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij kon de nierstenen niet meer uitplassen en opereren was volgens mij ook geen optie. Als het dingetje eraf werd gehaald, zou hij ze zo kunnen uitplassen.
haha mooi vol zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef WinnieWana het volgende:
Haar normale blik
[ afbeelding ]
Piepmuisje omhoog houden levert dit op
[ afbeelding ]
Krabpaal wordt goed gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Zou ieder zijn vaste stek hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef WinnieWana het volgende:
Haar normale blik
[ afbeelding ]
Piepmuisje omhoog houden levert dit op
[ afbeelding ]
Krabpaal wordt goed gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Een mooi stelletje hoorquote:Op zondag 14 september 2014 16:50 schreef Duufje het volgende:
Hoi, ik dacht laat ik eens een account aanmaken om ook mijn vriendjeste kunnen showen.
Wat een foto chenieke katten/poezen hier zeg! Mooie beesten![]()
Ook veel rode katers! grappig hier in de buurt zie je die amper.
Mijn katers zijn 13 maanden oud en broertjes, Duvel en Niels.
[ afbeelding ]
Samen spelen met kartonnen doos
[ afbeelding ]
Duvel houdt er van als je hem op zijn buik aait![]()
[ afbeelding ]
Niels houdt er van om buiten te zijn
Inderdaadjaquote:Op maandag 15 september 2014 07:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Schone was, dat ligt fijner dan welk kattenmandje dan ook.
mooierdsquote:Op zondag 14 september 2014 16:50 schreef Duufje het volgende:
Hoi, ik dacht laat ik eens een account aanmaken om ook mijn vriendjeste kunnen showen.
Wat een foto chenieke katten/poezen hier zeg! Mooie beesten![]()
Ook veel rode katers! grappig hier in de buurt zie je die amper.
Mijn katers zijn 13 maanden oud en broertjes, Duvel en Niels.
[ afbeelding ]
Samen spelen met kartonnen doos
[ afbeelding ]
Duvel houdt er van als je hem op zijn buik aait![]()
[ afbeelding ]
Niels houdt er van om buiten te zijn
quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ging mijn glaasje TaksiHad net mn glas even op mijn nachtkastje gezet vlak nadat ik deze foto had gemaakt, draai me om, en mevrouw zit mijn glas leeg te lurken
. Ahhhhhquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]herkenbaar! Die neus zo erbij LOL.
Ik werd wakker naast dit:[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ging mijn glaasje TaksiHad net mn glas even op mijn nachtkastje gezet vlak nadat ik deze foto had gemaakt, draai me om, en mevrouw zit mijn glas leeg te lurken
De mijne gaan altijd op de vuile was liggen, lekker ondergoedgeuren snuivenquote:Op maandag 15 september 2014 07:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Schone was, dat ligt fijner dan welk kattenmandje dan ook.
Oh wat een heerlijke beesten!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
De mijne gaan altijd op de vuile was liggen, lekker ondergoedgeuren snuiven![]()
Poedie geeft z'n zakje kattenkruid niet uit handen
[ afbeelding ]
My precious...
Pluis kan zo lekker luieren
[ afbeelding ]
Poef: toppunt van luiheid.
Wil liggen en tegelijk uit het raam kijken en 't ook nog een beetje warm hebben als het kan.
[ afbeelding ]
Die bovenste foto. Hoe lief.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
De mijne gaan altijd op de vuile was liggen, lekker ondergoedgeuren snuiven![]()
Poedie geeft z'n zakje kattenkruid niet uit handen
[ afbeelding ]
My precious...
Pluis kan zo lekker luieren
[ afbeelding ]
Poef: toppunt van luiheid.
Wil liggen en tegelijk uit het raam kijken en 't ook nog een beetje warm hebben als het kan.
[ afbeelding ]
Hahahaha echt erg hequote:Op dinsdag 16 september 2014 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
. Doen ze hier ook altijd, hun neus in je eten steken, zonder het daadwerkelijk te willen hebben. En op schoot komen zitten terwijl je aan het eten bent, en met het koppie boven de tafel uit steken. Wel gezellig hoor... Maar rustig eten is er niet meer bij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hahahaha echt erg heZe steekt nu overal haar snoet in. Mijn vader zat rustig op de bank te eten, komt zij inenekeer aan hup neus in zijn bord. Niet dat ze eten wegpakt ofzo, nee ze wil gewoon even kijken wat er op zn bord ligt
![]()
Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
wat een mooierd is Senna. Misschien kan je de afgebroken delen weggooien en de rest laten staan? Wij hebben inmiddels ook een gehalveerde krabpaalquote:Op woensdag 24 september 2014 08:29 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Hier begon de dag meteen met actie. Senna sprong van op de grond tot boven in zijn krabpaal (toch iets meer dan 2 meter.) en kwam meteen met krabpaal en al weer naar beneden. Hij mankeert niks, ging gewoon door met spelen alsof er niets aan de hand was. De krabpaal kan ik weg gooien vermoed ik.
[ afbeelding ]
De bovenste 3 delen zijn los gekomen
[ afbeelding ]
bevestigingspunt is niet meer te redden. (mss nog los te verkrijgen)
[ afbeelding ]
Het zwaargewichtNet een jaar oud en zijn eerste krabpaal al kapot.
Ik kende haar geschiedenis niet, net even die topics gelezen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef Klonk het volgende:
Even een schaamteloze crosspost van een poes die dankzij FOK! gered is
Wabbes de Wonderkat![]()
![]()
Zwarte katten hebben vaak een geweldige mimiek, ze kunnen zo heerlijk eiig kijkenquote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Blistering het volgende:
Geweldige foto
Moppie dacht rustig te kunnen slapen:
[ afbeelding ]
Maar die rust was snel voorbij''Waarom haal jij me uit m'n slaap human?!''
[ afbeelding ]
oh wat een heerlijk schatje!quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje komt gezellig even slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om na een half uurtje verfrommeld wakker te worden.
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar. En onze kat hier gaat ook nog netjes wachten tot alles goed ligt. Meneer gaat echt niet op een onopgemaakt bed liggen, dat is beneden zijn status.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:38 schreef Michielos het volgende:
opbokken, ik gebruik meer dan 85% de dekens en jij mag de overige 10% hebben:
O, wat een leukerd, lijkt een beetje op de poes van de overkant, die komt altijd gezellig bij ons in de tuin.quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirkje komt gezellig even slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om na een half uurtje verfrommeld wakker te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef Klonk het volgende:
Even een schaamteloze crosspost van een poes die dankzij FOK! gered is
Wabbes de Wonderkat![]()
![]()
Ouwe muts is 18 jaar geworden en doet niets liever als in slaap vallen op mijn onderarm en dan te gaan kwijlen als een ouwe beer
[ afbeelding ]
Oe wat kan die boos kijken!quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Blistering het volgende:
Geweldige foto
Moppie dacht rustig te kunnen slapen:
[ afbeelding ]
Maar die rust was snel voorbij''Waarom haal jij me uit m'n slaap human?!''
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op maandag 29 september 2014 19:11 schreef Flogging het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn katermans. Hij heeft vorig jaar op de voorkant van een agenda gestaan. Geweldig beest.
Koepoes!quote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef Flogging het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze dame in huis. Gewoon zwart-wit, maar een heel bijzonder diertje.
mooi meisjequote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef Flogging het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onze dame in huis. Gewoon zwart-wit, maar een heel bijzonder diertje.
die kopquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Venicequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Foxy AKA Sok, Kots of Mokkie etc.
oh wat een lieverdjes zeg!quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:53 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Volgende week woensdag krijgen we deze 2 boefjes erbij! Ik kan niet wachten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier mijn generieke zwarte (ex-verwilderde kat. Doet prachtig haar best een gewone huiskat te worden. Ik vind haar geweldig).
[ afbeelding ]
Toen we haar kregen leek het alsof ze nooit mensen, andere katten, aandacht en een eigen huis had gekend. Volkomen wereldvreemd.
Lijkt als twee druppels water op de onzequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier mijn generieke zwarte (ex-verwilderde kat. Doet prachtig haar best een gewone huiskat te worden. Ik vind haar geweldig).
[ afbeelding ]
Toen we haar kregen leek het alsof ze nooit mensen, andere katten, aandacht en een eigen huis had gekend. Volkomen wereldvreemd.
Zwarte poezenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
En hier nog een keer Poes.
[ afbeelding ]
Ze is woest en wild en onaangepast, maar toch onze lieve dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |