TS bedoelt 4 ton.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:08 schreef Bananapeel het volgende:
Verkapt kijk mijn familie eens een huis van 4 miljoen kunnen betalen topic.
Dat is omgerekend bijna 50.000 euro, daar koop je in India wel een leuk huis van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
4 miljoen wat? Indiase rupee? kneus
conclusie: familie TS gaat in India wonenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is omgerekend bijna 50.000 euro, daar koop je in India wel een leuk huis van.
Gewoon in Thailand voor het 'vissen'quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
conclusie: familie TS gaat in India wonen
Dat bedoelde ik met jaloezie inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
'Ons vermogen' ik hoop echt oprecht dat je niets erft.
Misschien heb ik wel een hoop zelf verdiend geld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef Nastico het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met jaloezie inderdaad.
Denk van niet. Anders zou je weten hoe heerlijk het is, en het mij gunnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een hoop zelf verdiend geld.
Krijg bij jou toch eerder het idee dat pappie en of mamsie het geld hebben en niet jijzelf.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Nastico het volgende:
[..]
Denk van niet. Anders zou je weten hoe heerlijk het is, en het mij gunnen.
Wil je best een keertje trakteren op een biertje hoor. Sta je misschien wat positiever tegenover ons vermogen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:31 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Krijg bij jou toch eerder het idee dat pappie en of mamsie het geld hebben en niet jijzelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |