Dat dus !quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Hadden die mensen zelf maar koning moeten worden.
Moeten we ons al zorgen gaan maken over het welzijn van onze vorst?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb een paar maanden bij die werf gewerkt. Stelletje eikelbijters daar. En een zooitje dat het daar is. Behalve natuurlijk als er bezoek is, dan wordt er snel opgeruimd.
Maar Bea heeft vast wel een verlanglijstje ingeleverd bij een zekere premier... Ik blijf er ook bij, moeder had meer smaak. En zeer verkeerd signaal dat zo'n energieslurper gekocht moet worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De Groene Draeck werd door het Nederlandse volk aan H.K.H. Prinses Beatrix aangeboden ter gelegenheid van haar 18e verjaardag. Die kocht ze niet zelf.
Dan was je vast ook staatshoofd, of premier geworden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:14 schreef Hyperdude het volgende:
Had ik ook maar geschiedenis gestudeerd.
Met belasting geld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aandelen in Shell dit dat`
Dat is toch geen bootje man? In dat ding verzuip je binnen de boot met zwaar weer in plaats van erbuiten.quote:
Dan had ie beter een auto kunnen kopen.quote:
Heeft ie alquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had ie beter een auto kunnen kopen.
Wat moet ie dan gaan doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
Dit zet eigenlijk wel een verkeerd voorbeeld voor het volk. Vele gezinnen strugglen om net hun hoofd boven water te houden, maar onze alexander kan lekker gaan cruisen in een boot.
Ik snap je, maar ik vind het gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat moet ie dan gaan doen?
Zinloze baan. Eindeloze toevoer van gratis geld. Ik zou raardere dingen doen; als ik de baas was hiero.
Al was het maar om de prollen te trollen.
Kroket en tups in een hovercraft?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou een hoovercraft niet veel stoerder zijn? Crockett en Tubs waren er dol op.
Benno 2.0quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
Dit zet eigenlijk wel een verkeerd voorbeeld voor het volk. Vele gezinnen strugglen om net hun hoofd boven water te houden, maar onze alexander kan lekker gaan cruisen in een boot.
Ik zie het.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
rot lekker op. dit is gewoon mijn mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |