Denk dat dat niet genoeg is hoor..quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje deodorant/parfum, en klaar.
Garnier had al spullen aan de IDF gedoneerd. Daar is toevallig een flinke rel over nu:quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje deodorant/parfum, en klaar.
Waarom is daar een rel over?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Garnier had al spullen aan de IDF gedoneerd. Daar is toevallig een flinke rel over nu:
[ afbeelding ]
Respect.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
'Israelische soldaat weigert nog langer het leger te dienen
Ontmoet Udi Segal, een 19-jarige joodse jongen die weigert nog langer het IDF te dienen. Hij staat op het punt alles en iedereen waar hij van houdt te verliezen door deze keuze te maken, maar desondanks dat zet hij moedig door.
De reden is niet zoals bij vele orthodoxe Joden dat zijn religie het niet toestaat om het leger te dienen. Nee, hij wil geen deel uitmaken van de massale afslachting van onschuldige Palestijnse burgers.
‘De voornaamste reden voor mij is de bezetting, de constante onderdrukking van het Palestijnse volk en het onophoudelijke vermoorden van de bewoners van Gaza.’'
http://wijblijvenhier.nl/(...)langer-leger-dienen/
Die had ik vannacht ook geplaatst maar vond weinig steunquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:03 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past hier wel vind ik.
http://stream.aljazeera.com/story/201408041809-0024006quote:
Nou. Jezelf vrijwillig voor de krijgsraad brengen. Dan spoor je ook niet helemaal.quote:
Ik steun het welquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die had ik vannacht ook geplaatst maar vond weinig steun
Beter dan onschuldige mensen dodenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nou. Jezelf vrijwillig voor de krijgsraad brengen. Dan spoor je ook niet helemaal.
Hoe is dat onzin?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
http://stream.aljazeera.com/story/201408041809-0024006
"Het is om het bloed mee weg te wassen" en meer #FreePalestine onzin.
Als je dat steunt ben je een ordinaire antisemiet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Al is het niet erg realistisch
Heb nergens gezegd dat ik tegen joden benquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je dat steunt ben je een ordinaire antisemiet.
Nee dat is onzin, ik ben zelf ook deels Semitisch dat zou gewoon stom zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je dat steunt ben je een ordinaire antisemiet.
Ga je nu serieus mij proberen te provoceren?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat ik tegen joden benZe kunnen ook ergens anders joods zijn toch
Antisemitisme staat voor haat tegen Joden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, ik ben zelf ook deels Semitisch dat zou gewoon stom zijn.
Moet je ook geen dingen zeggen die niet waar zijn jongenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga je nu serieus mij proberen te provoceren?![]()
Meisje, ga die strijd niet aan.
Ik zeg alleen maar de waarheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je ook geen dingen zeggen die niet waar zijn jongen
Dus als ik Israël geen bestaansrecht geef ben ik een anti semiet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Antisemitisme staat voor haat tegen Joden.
Das niet waar , ik ben geen antisemiet. Het geeft alleen de Staat Israël te verplaatsen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar de waarheid.
Waar naar toe?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet waar , ik ben geen antisemiet. Het geeft alleen de Staat Israël te verplaatsen.
Ja, en dat gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet waar , ik ben geen antisemiet. Het geeft alleen de Staat Israël te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |