Denk dat dat niet genoeg is hoor..quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje deodorant/parfum, en klaar.
Garnier had al spullen aan de IDF gedoneerd. Daar is toevallig een flinke rel over nu:quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje deodorant/parfum, en klaar.
Waarom is daar een rel over?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Garnier had al spullen aan de IDF gedoneerd. Daar is toevallig een flinke rel over nu:
[ afbeelding ]
Respect.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
'Israelische soldaat weigert nog langer het leger te dienen
Ontmoet Udi Segal, een 19-jarige joodse jongen die weigert nog langer het IDF te dienen. Hij staat op het punt alles en iedereen waar hij van houdt te verliezen door deze keuze te maken, maar desondanks dat zet hij moedig door.
De reden is niet zoals bij vele orthodoxe Joden dat zijn religie het niet toestaat om het leger te dienen. Nee, hij wil geen deel uitmaken van de massale afslachting van onschuldige Palestijnse burgers.
‘De voornaamste reden voor mij is de bezetting, de constante onderdrukking van het Palestijnse volk en het onophoudelijke vermoorden van de bewoners van Gaza.’'
http://wijblijvenhier.nl/(...)langer-leger-dienen/
Die had ik vannacht ook geplaatst maar vond weinig steunquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:03 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past hier wel vind ik.
http://stream.aljazeera.com/story/201408041809-0024006quote:
Nou. Jezelf vrijwillig voor de krijgsraad brengen. Dan spoor je ook niet helemaal.quote:
Ik steun het welquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die had ik vannacht ook geplaatst maar vond weinig steun
Beter dan onschuldige mensen dodenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nou. Jezelf vrijwillig voor de krijgsraad brengen. Dan spoor je ook niet helemaal.
Hoe is dat onzin?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
http://stream.aljazeera.com/story/201408041809-0024006
"Het is om het bloed mee weg te wassen" en meer #FreePalestine onzin.
Als je dat steunt ben je een ordinaire antisemiet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Al is het niet erg realistisch
Heb nergens gezegd dat ik tegen joden benquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je dat steunt ben je een ordinaire antisemiet.
Nee dat is onzin, ik ben zelf ook deels Semitisch dat zou gewoon stom zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je dat steunt ben je een ordinaire antisemiet.
Ga je nu serieus mij proberen te provoceren?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat ik tegen joden benZe kunnen ook ergens anders joods zijn toch
Antisemitisme staat voor haat tegen Joden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, ik ben zelf ook deels Semitisch dat zou gewoon stom zijn.
Moet je ook geen dingen zeggen die niet waar zijn jongenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga je nu serieus mij proberen te provoceren?![]()
Meisje, ga die strijd niet aan.
Ik zeg alleen maar de waarheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je ook geen dingen zeggen die niet waar zijn jongen
Dus als ik Israël geen bestaansrecht geef ben ik een anti semiet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Antisemitisme staat voor haat tegen Joden.
Das niet waar , ik ben geen antisemiet. Het geeft alleen de Staat Israël te verplaatsen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar de waarheid.
Waar naar toe?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet waar , ik ben geen antisemiet. Het geeft alleen de Staat Israël te verplaatsen.
Ja, en dat gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet waar , ik ben geen antisemiet. Het geeft alleen de Staat Israël te verplaatsen.
Ze eerst verwonden en dan een ziekenhuis openen... ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef oksel12 het volgende:
IDF Opens Hospital for Palestinians, Hamas Prevents Access http://www.idfblog.com/bl(...)mas-prevents-access/
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus als ik Israël geen bestaansrecht geef ben ik een anti semiet?
Dat heet moreel superieur zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze eerst verwonden en dan een ziekenhuis openen... ?
Je gunt ze geen bestaansrecht, je bent dus een antisemiet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Maar ik haat Joden niet, hoe moet ik dat zien dan?
Jawel ik gun ze bestaansrecht.... In Amerika : )quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gunt ze geen bestaansrecht, je bent dus een antisemiet.
Geen discussie, punt , klaaarrr...
Jawel maar ergens anders. Gun iedereen bestaansrechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gunt ze geen bestaansrecht, je bent dus een antisemiet.
Geen discussie, punt , klaaarrr...
Nope, ze blijven waar ze nu zijn en gaan lekker verder met de nederzettingen en doden van mensen in Gaza.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jawel ik gun ze bestaansrecht.... In Amerika : )
Je vind dat ze geen staat mogen hebben maar dat Arabieren dat wel mogen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Maar ik haat Joden niet, hoe moet ik dat zien dan?
WAAR DAN?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar ergens anders. Gun iedereen bestaansrecht
Ze blijven waar ze nu zijn, klaaarrr.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
1 miljoen Marokkaanse Joden in Israël moeten dan terug naar Marokko?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef De_Ilias het volgende:
Jawel ik gun ze bestaansrecht.... In Amerika : )
Dat doen "wij" ook hoor in oorlogsgebied. Medische hulp bieden, zelfs aan tegenstanders die verwond maar niet meer gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze eerst verwonden en dan een ziekenhuis openen... ?
1 miljoen is overdreven, hooguit 300.000....quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
1 miljoen Marokkaanse Joden in Israël moeten dan terug naar Marokko?
Pffquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nope, ze blijven waar ze nu zijn en gaan lekker verder met de nederzettingen en doden van mensen in Gaza.
Terwijl jij stoer doet met een plaatje over dat ze naar Amerika moeten, zijn er weer tientallen kindjes dood in Gaza en hebben ze weer stukken land.quote:
Het overgrote deel van de slachtoffers was zowiezo niet gevaarlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat doen "wij" ook hoor in oorlogsgebied. Medische hulp bieden, zelfs aan tegenstanders die verwond maar niet meer gevaarlijk zijn.
Bizar,quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je klonk nogal verbaasd over het feit dat medische hulp geboden wordt aan de tegenpartij. En dat is niet zo heel vreemd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de slachtoffers was zowiezo niet gevaarlijk.
En waar moet de bevolking heen die daar nu woont?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Amerika. Staat boven toch een plaatje.
Ben nogal verbaasd over het grote aantal slachtoffers aan Palestijnse kant. Ben nogal verbaasd dat het overgrote deel burgers zijn terwijl ze beweren een strijd te voeren tegen terrorisme, dus ja ben dan ook verbaasd dat je daarna een ziekenhuis opent ..quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef znarch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je klonk nogal verbaasd over het feit dat medische hulp geboden wordt aan de tegenpartij. En dat is niet zo heel vreemd.
Ja ik weet ook wel dat dit totaal niet realistisch is ...quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef oksel12 het volgende:
[..]
En waar moet de bevolking heen die daar nu woont?
Toch niet ze verjagen net als Israël met de Palestijnen gedaan zou hebben volgens pro-Palestina mensen?
Dan slaat je post dus nergens op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat dit totaal niet realistisch is ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |