Maar je oplossing bestaat uit het verjagen van een deel van de bevolking waarvan juist Israël wordt beschuldigt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar ergens anders. Gun iedereen bestaansrecht
omg... ik zeg net dat het niet realistisch is ...quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:29 schreef oksel12 het volgende:
Jij bent tegen Israël omdat ze maar ergens anders heen moeten:
[..]
Maar je oplossing bestaat uit het verjagen van een deel van de bevolking waarvan juist Israël wordt beschuldigt.
Ja, dus? Jij ziet het wel als goede oplossing. Hypocriet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
omg... ik zeg net dat het niet realistisch is ...
Neem je altijd alles zo serieus ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja, dus? Jij ziet het wel als goede oplossing. Hypocriet.
Deze post:quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neem je altijd alles zo serieus ?
Lijkt aardig serieus en overeenkomend met je andere posts.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar ergens anders. Gun iedereen bestaansrecht
Ik ben tegen de bezetting van Israel en het geweld wat er nu is..quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Deze post:
[..]
Lijkt aardig serieus en overeenkomend met je andere posts.
Ja niet realistisch maar je wil het eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben tegen de bezetting van Israel en het geweld wat er nu is..
Heb nergens eerder behalve dat grappige plaatje gezegd dat de staat Israel maar moest verkassen aangezien dat niet realistisch is ..
Het is alleen wel jammer dat dat stukje heilige grond toevallig daar is.
Ik wil zoveelquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja niet realistisch maar je wil het eigenlijk wel.
okquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dan is het feit dat jij iets goedkeurt of afkeurt dus totaal waardeloos.
2014-toekomstquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Bizar,
1930 - 1945 - Joden krijgen het verwijt dat ze 'nergens' thuis horen en als parasieten van andere staten leven. Het 'volk zonder staat' dat zich internationaal overal mee bemoeit is niet welkom en moet aan een eigen staat.
1948 - 2014 - Joden krijgen het verwijt dat ze een eigen staat willen oprichten / behouden. Moeten opnieuw verspreid worden over de wereld, want ze hebben geen recht op een staat of de verdediging daarvan.
Als ze zich dan ook zouden gedragen zal ik stoppen met zeurenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
2014-toekomst
Nu ze een eigen staat hebben, vind ik in ieder geval dat niemand meer moet zeuren.
Sorry, maar ik weer even een paar delen gemist van de discussie, dus ik weet niet wat je bedoelt met 'gedragen'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze zich dan ook zouden gedragen zal ik stoppen met zeuren
Snap je welquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weer even een paar delen gemist van de discussie, dus ik weet niet wat je bedoelt met 'gedragen'.
twitter:BarakRavid twitterde op maandag 04-08-2014 om 22:09:16BREAKING: Israeli official: Cabinet ministers were updated that Israel accepts the Egyptian proposal for a 72 hours ceasefire starting 8am reageer retweet
Dus je bedoelt dat wanneer ze decennia worden geterroriseerd door militante Palestijnen dat de Joodse staat dat maar heeft te accepteren?quote:
Er word beide kanten op geterroriseerd ...quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat wanneer ze decennia worden geterroriseerd door militante Palestijnen dat de Joodse staat dat maar heeft te accepteren?
Als je geen oog hebt voor oorzaak-gevolg dan denk je dat ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er word beide kanten op geterroriseerd ...
Waarschijnlijk heeft Israel al iets opgezet zodat ze het weer kunnen schenden. Elke keer heeft Israël het bestand weer geschonden door de grondtroepen niet terug te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:BarakRavid twitterde op maandag 04-08-2014 om 22:09:16BREAKING: Israeli official: Cabinet ministers were updated that Israel accepts the Egyptian proposal for a 72 hours ceasefire starting 8am reageer retweet
Hamas was er toch pas na de bezetting ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Als je geen oog hebt voor oorzaak-gevolg dan denk je dat ja.
Dat zou inderdaad typisch Israhell zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Israel al iets opgezet zodat ze het weer kunnen schenden. Elke keer heeft Israël het bestand weer geschonden door de grondtroepen niet terug te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |