Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Zag hem alleen staan, wat gebeurde er? Motor kapot en klaar?
Als er maar genoeg delen zijn om die wagen gereed te hebben voor race 3quote:
Dat vind ik ook. Mag dat volgens de reglementen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als er maar genoeg delen zijn om die wagen gereed te hebben voor race 3![]()
En anders moet VAR maar Jules Szymcoviak-dinges en Menezes wagen uiteen draaien
Als niemand het ziet sowieso welquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Mag dat volgens de reglementen?
Frans neefje van HHF?quote:
DAN IS HET HELEMAAL EEN LUL ALS DAT ZO ISquote:
Bronquote:Just one engine may be used for a car over the course of the season. Should an engine be changed, nevertheless, the driver racing the respective car will receive a 10-position grid penalty for the next three races he is going to contest.
Precies. Bovendien blijft hij groeien, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ocon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Geralt het volgende:
Maargoed of hij nou wint of niet, hij heeft zich genoeg in de kijker gereden en backup van Red Bull dubbel en dwars verdient in zijn eerste jaar in de autosport
5e iddquote:
Ik volg het niet zo, maar is die de laatste paar wedstrijden "het" ook een beetje kwijt?quote:
Ook belangrijk idd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu kan hij in ieder geval weer eens laten zien dat hij ook een inhaalrace kan rijden.
Wellicht andere motor ? Of foutje in de timing. Geen ideequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Jigzoz het volgende:
Even een ongetwijfeld stomme vraag tussendoor: in de live timing staat bij elke coureur of hij met een Mercedes- of een VW-motor rijdt, behalve bij Goddard en Torril. Hoe zit dat?
Ah! Thanks!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:37 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112540
Bocht 1: 4 man eruit, Verstappen direct van 12 naar 5, toen naar 4.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Nood-kloon het volgende:
Verdomme. Eerste vier ronden gemist. Samenvatting please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |