picsquote:
Die stadions ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
God wat is de Jupiler League toch afschuwelijk en geweldig tegelijkertijd.
Zo blij dat ik niet meer elke week naar de Juup hoef te kijken. Maar het heeft ook wel een bepaalde charme, je ziet er wel gestoordere dingen dan in in de Eredivisie. Muhren die vier keer scoort in een kwartier bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stadions ook. Heerlijk.
Fred Grim met een swekbril.
Grimgodquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stadions ook. Heerlijk.
Fred Grim met een swekbril.
Ja, maar realistisch gezien moet je 1e KUNNEN worden. Achja. Positief blijven, we hebben derbys. En na dat akkefietje op de terugweg van Deventer vorig seizoen wordt het leuk tegen Shittardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de top 9 komen ze makkelijk joh.
Ja, toch? Achja, wie is nu jullie gezamelijke pispaal eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
we zullen je missen in et live eredivisie topic
roda niet, dat moet gezegd worden.
Ik stel Willem II voor. Kutclub.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar realistisch gezien moet je 1e KUNNEN worden. Achja. Positief blijven, we hebben derbys. En na dat akkefietje op de terugweg van Deventer vorig seizoen wordt het leuk tegen Shittard
[..]
Ja, toch? Achja, wie is nu jullie gezamelijke pispaal eigenlijk?
Overigens, wat ongelofelijk belachelijk gisteren van dat "jong" Ajaks tegen TelstarWK gangers in je jeugdteam zetten. En volgende week is het helemaal niks en heeft de tegenstander geluk. Bah.
Moah. Pec Zwolle kampioen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel Willem II voor. Kutclub.
Of Excelsior.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel Willem II voor. Kutclub.
En dan verwacht ik al over 2 weken thuis tegen MVV. Ik verwacht dan wel 16000+ toeschouwers, zonder speciale acties voor clubs en verenigingen in de buurt. Uitvak verwacht ik vol dat zijn er al 1000. Daarnaast zaten er de eerste thuiswedstrijden tegen RKC al 10.450 man in het stadion. Rekening houden met dat het toen én nog zomervakantie én een vrijdagavond was. Verwacht ik zeker met de derby op zondagmiddag minimaal 16.000 man.quote:TILBURG - Willem II heeft 13.250 kaartjes verkocht voor het thuisduel tegen Fortuna Sittard. Dat is een record, want nog nooit eerder verkocht een club in de Jupiler League zoveel wedstrijdkaartjes.
Het vorige record stond met op naam van De Graafschap. In het seizoen 2009-2010 zaten er in Doetinchem 12.198 mensen op de tribune tegen Go Ahead Eagles.
Actie voor verenigingen
Willem II dankt het hoge bezoekersaantal aan een speciale actie, waarmee leden van allerlei Tilburgse verenigingen goedkoop kaartjes voor de wedstrijd konden krijgen.
twitter:EaglesBSide twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:07:45GA Eagles zit waarschijnlijk vanavond op de tribune voor Robert Muhren van FC Volendam. reageer retweet
Kunnen ze toch niet betalenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:EaglesBSide twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:07:45GA Eagles zit waarschijnlijk vanavond op de tribune voor Robert Muhren van FC Volendam. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |