quote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eindhoven niet wint, is NEC bij winst kampioen komende vrijdag.
Nog wintertijd en dan al kampioenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eindhoven niet wint, is NEC bij winst kampioen komende vrijdag.
Ja, al ben ik bang dat het scenario van NEC achteraf ook minder florissant gaat zijn. Waarschijnlijk weten we pas over een paar jaar wat directe promotie uiteindelijk gekost heeft.....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat als Roda niet weet te promoveren dit seizoen, dat ze het volgend seizoen stukken lastiger gaan krijgen en dat er een Sparta scenario dreigt voor ze..
Stond toen in de vi dat ze 3 jaar gezond in de jl konden blijven. Ik snap niet dat al die clubs bij degradatie meteen zo in de shit zitten. Toen ze toch iets fout. Rkc naar de topklasse zou ook wel grappig zijn. En ja ik weet dat er dit seizoen niemand degradeert.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat als Roda niet weet te promoveren dit seizoen, dat ze het volgend seizoen stukken lastiger gaan krijgen en dat er een Sparta scenario dreigt voor ze..
Waarschijnlijk omdat je inkomsten gehalveerd worden bij degradatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond toen in de vi dat ze 3 jaar gezond in de jl konden blijven. Ik snap niet dat al die clubs bij degradatie meteen zo in de shit zitten. Toen ze toch iets fout. Rkc naar de topklasse zou ook wel grappig zijn. En ja ik weet dat er dit seizoen niemand degradeert.
Ik meen gelezen te hebben dat het eerste jaar je nog niet die terugval aan TV-inkomsten hebt, maar pas daarna.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je inkomsten gehalveerd worden bij degradatie.
Als dat het geval is, dan doet Nec het uitstekend nu met directe promotiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het eerste jaar je nog niet die terugval aan TV-inkomsten hebt, maar pas daarna.
De nummer 1 krijgt 18 punten en de nummer 18 krijgt 1 punt. En alles daar tussen. Het laatste seizoen telt van 10 keer mee, het seizoen ervoor 9 enz. PSV zal in de nieuwe tv-geldenverdeling dus 18*10 punten krijgen + de posities van de seizoenen ervoor maal de factor die er dan voor staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:45 schreef Mark het volgende:
Weet niet precies hoe het zit, blijkbaar zijn er vorig jaar met de entree van Fox weer nieuwe afspraken gemaakt. Daarbij wordt het geld verdeeld aan de hand van een ranglijst op basis van de laatste 10 seizoenen, waarbij het zwaarste gewicht wordt toegekend aan de laatste seizoenen.
Ah zo jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:50 schreef borisz het volgende:
[..]
De nummer 1 krijgt 18 punten en de nummer 18 krijgt 1 punt. En alles daar tussen. Het laatste seizoen telt van 10 keer mee, het seizoen ervoor 9 enz. PSV zal in de nieuwe tv-geldenverdeling dus 18*10 punten krijgen + de posities van de seizoenen ervoor maal de factor die er dan voor staat.
Dat levert een score op en bepaalt hoeveel ¤ een club krijgt.
Als Eindhoven verliest, dan heeft NEC aan een gelijkspel al genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond MVV-NEC en Eindhoven - Sparta.
Winst NEC en Puntverlies Eindhoven is het devies voor een Nijmeegs kampioenschap.
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als Eindhoven verliest, dan heeft NEC aan een gelijkspel al genoeg.
Niet ondanks, maar omdat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:36 schreef Tchock het volgende:
Leuk leuk. Ik gun het NEC wel. Heb een paar wedstrijden gezien en ondanks dat er wat spelers zijn vertrokken kunnen ze prima mee in de Eredivisie, denk ik.
Als NEC kampioen wordt zijn ze de vroegste kampioen van een Nederlandse profvoetbalcompetitie ooit. Dat stond op 30 maart (De Graafschap 2007). En als NEC van de resterende acht wedstrijden er nog zeven wint kunnen ze ook de eerste Nederlandse club worden die meer dan 100 punten in één seizoen haalt (104 zelfs als alles gewonnen wordt).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:55 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Niet ondanks, maar omdat.
Hoop overigens dat we nog niet kampioen worden. Tegen Sparta komt me beter uit en voor die wedstrijd heb ik een kaartje. Aan de andere kant is het ook mooi om nog in de wintertijd kampioen te worden.
Ik ben benieuwd hoeveel spelers van het huidige team er komende zomer vertrekken en wat NEC met dat geld kan doen. Ik heb gelezen dat er nog wel aardig wat haken en ogen aan de financiën van de Nijmegenaren zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:36 schreef Tchock het volgende:
Leuk leuk. Ik gun het NEC wel. Heb een paar wedstrijden gezien en ondanks dat er wat spelers zijn vertrokken kunnen ze prima mee in de Eredivisie, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |