Bronnen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:37 schreef Sobieski het volgende:
Ze hebben zo'n beetje alle landen ingepikt in het Midden-Oosten
Argumentatie voor wat precies? Je doelt op het feit dat in de 'rustige' periode, de Palestijnse gebieden voortdurend gekoloniseerd werden? en dat de palestijnen onderdrukt werden? en dat er een economische crisis heerst mede mogelijk gemaakt door Israel? Of het apartheidsregime in WB? Of alle mensenrechten die geschonden worden? Of of ofofquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je daar enige onderbouwing voor? Of ontkracht je weer eens iets zonder argumentatie.
Dat doe ik. Het tweede deel ontwijk je liever.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lees de OP even, probeer niet persoonlijk te worden en gewoon inhoudelijk te reageren.
Ze hoeven niet te doen wat Israël van ze vraagt, maar wel accepteren dat Israël doet wat het doet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:36 schreef theunderdog het volgende:
Je zegt in principe gewoon: de Palestijnen moeten braaf doen wat meester Israel van hen vraagt.
Godver, onder wat voor steen leef jij? Moet ik je een afbeelding geven over de spreiding van Arabieren en de islam door middel van het zwaard?quote:
Dan ben je dus niks waard.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te doen wat Israël van ze vraagt, maar wel accepteren dat Israël doet wat het doet.
ACCEPTEREN ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te doen wat Israël van ze vraagt, maar wel accepteren dat Israël doet wat het doet.
Wat moet ik daarop zeggen dan? Het is een principekwestie dat iets is van alle tijden, het verjaard niet ofzo. Als je bezetter veel sterker is, is het dom om te blijven terug vechten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik. Het tweede deel ontwijk je liever.
Goed gelezenquote:
Als je straks van de aardbodem bent geveegd ook nietquote:
Bah homo,s.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:40 schreef Sobieski het volgende:
Ze zouden Israël moeten adoreren. Ze hebben zelfs een gay pride
Ging je tenminste wel met opgeheven hoofd !quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je straks van de aardbodem bent geveegd ook niet
? Wat is er mis met homo's?quote:
Je weet eigenlijk dus niet wat je zegt? Acceptatie zal dat ook als gevolg hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je straks van de aardbodem bent geveegd ook niet
Dit vind ik echt een uitspraak van een internetheldin. Heel stoer hoor, maar in de praktijk is het vaak verstandiger toch eieren voor je geld te kiezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ging je tenminste wel met opgeheven hoofd !
Ik post hier alleen tegen zevental anti-Israël users, ik kan het echt niet bij houden dus sorry als ik wel eens een post mis. Op welke wilde je precies een reactie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je weet eigenlijk dus niet wat je zegt? Acceptatie zal dat ook als gevolg hebben.
Ga je trouwens ook nog in op wat ik net zei?
De Arabische cultuur is niet zo laf als de Nederlande cultuur. Dus ik snap dat jij daar raar van opkijkt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een uitspraak van een internetheldin. Heel stoer hoor, maar in de praktijk is het vaak verstandiger toch eieren voor je geld te kiezen.
Jij gebruikt een veroveringstocht in de 7e tot 14e eeuw als "argument" om in de moderne maatschappij, anno 2014 de verovering van de zionisten goed te praten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Godver, onder wat voor steen leef jij? Moet ik je een afbeelding geven over de spreiding van Arabieren en de islam door middel van het zwaard?
De aanval op de Nederlandse cultuur slaat nergens op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De Arabische cultuur is niet zo laf als de Nederlande cultuur. Dus ik snap dat jij daar raar van opkijkt.
Die sterven liever met eer dan als poep.
Would you rather live on your knees, or die on your feet?
Want?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De aanval op de Nederlandse cultuur slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |