fokkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:58 schreef Fokker89 het volgende:
het kan mij geen ene fuck schelen wat jij vind jongen het maakt mij allemaal niks uit krijg lekker de tyfus ofzo
Behalve je moeder. Legers mannen hebben het geprobeerd.quote:
Ze is geen sletje... Ze is echt heel mooi classy, vind ik dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Verdrietig zijn omdat je denkt kans te maken bij een treinsletje die je per ongeluk 2x aankeek.!
Met een trein?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:05 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Behalve je moeder. Legers mannen hebben het geprobeerd.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:05 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.reddit.com/user/Dimachaerus
![]()
![]()
Ik heb een leeg fb profiel dus dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:00 schreef Solo14 het volgende:
Voeg haar toe, je hebt niks te verliezen.
En Tinder dan? Je hebt toch minstens 50 vrienden nodig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb een leeg fb profiel dus dat gaat niet werken.
Ja ik heb er 80 ofzo maar sinds ik een keer geprobeerd heb mijn fb account te verwijderen doet tinder het niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En Tinder dan? Je hebt toch minstens 50 vrienden nodig?
Tuurlijk jongen.quote:
BETAFAGGGGGG detected.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:02 schreef Dimachaerus het volgende:..
.ik kwam er ook achter dat ze een vriendje had, wel mooiboyachtig maar knappe jongen opzich. leuk stel zijn ze samen, ze zien er ook gelukkig uit. Ik ben blij voor haar.
..
28quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef KaoloJoeka het volgende:
De 25-jarige maagd. Of was je ouder?
Lul niet manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |