Als niemand je grap leuk vindt, dan heb jij als grappenmaker gewoon gefaald. In plaats van de schuld voor je gebrek aan grappen intelligentie bij jezelf neer te leggen ga je andere mensen uitschelden. Solliciteer lekker bij de Vara ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie geen gevoel voor humor ofzo. Ik zeg 'wordt is met dt' dubbele punt: jij wordt (is met dt). Pfff, simpele zielen hier.
Als het niet grappig is oké, maar jullie kunnen gewoon niet begrijpend lezen, en waar zie jij mij iemand uitschelden? Ik geef gewoon een mening.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als niemand je grap leuk vindt, dan heb jij als grappenmaker gewoon gefaald. In plaats van de schuld voor je gebrek aan grappen intelligentie bij jezelf neer te leggen ga je andere mensen uitschelden. Solliciteer lekker bij de Vara ofzo.
Je noemde iedereen hier een simpele ziel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het niet grappig is oké, maar jullie kunnen gewoon niet begrijpend lezen, en waar zie jij mij iemand uitschelden? Ik geef gewoon een mening.
Niet iedereen, ik zei 'simpele zielen hier'. Dat kunnen er ook 2 van de 10 zijn. Ik noem dat ook geen schelden, was gewoon een mening/constatering.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je noemde iedereen hier een simpele ziel.
Ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
23 en jezelf al oud noemen
Ik maakte er maar één, blijkbaar een faal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:42 schreef DerekB het volgende:
Flikker nou maar weer op met je "grapjes" Dago.
Da's Pinterest. Of bedoel je Instagram?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:58 schreef pokkerdepok het volgende:
tumbler is toch gewoon een soort plaatjes gedoe ofzo?
Tumblr is toch die site met gifjes waarvan m'n PC meteen vastloopt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:48 schreef Willoow het volgende:
Arme Brum_brum wordt geassocieerd met Brummetje![]()
Tumblr is ook een kutsite.
Juist.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tumblr is toch die site met gifjes waarvan m'n PC meteen vastloopt?
Ik vind jou een klootzak.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet iedereen, ik zei 'simpele zielen hier'. Dat kunnen er ook 2 van de 10 zijn. Ik noem dat ook geen schelden, was gewoon een mening/constatering.
Dat mag je vindenquote:
oh ja, pinterest bedoelde ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Da's Pinterest. Of bedoel je Instagram?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie geen gevoel voor humor ofzo. Ik zeg 'wordt is met dt' dubbele punt: jij wordt (is met dt). Pfff, simpele zielen hier.
Ja, dat is het voornaamste doel, maar je kan ook reageren op elkaar. En doordat het grootste deel daar zwakbegaafd en wereldvreemd is reageren ze vaak nogal raar op elkaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:58 schreef pokkerdepok het volgende:
ik denk dat je je trol talenten beter kan gebruiken. tumbler is toch gewoon een soort plaatjes gedoe ofzo?
It takes one to know one, neger.quote:
Je moet die arme demiseksuele genderqueer-zebrakins niet zo pesten, anders worden ze getriggerd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb nu al niet meer het geduld om een van de meest populaire dommies sites te begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |