Je doet toch dierenverzorger waar wil je dan gaan werken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je loopt wel de hele tijd met je kinderboerderij maar ik heb het geen enkele keer over een kinderboerderij gehad gehoor?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke cachet, doe je beentjes maar snel open voor Elan want volgens mij hou je het niet meer.
Heeft niks met incasseringsvermogen te maken, eerst quasi-geïnteresseerd doen waar ik wil gaan werken, en als ik dat 5x zeg tegen je en jij komt dan met kinderboerderijquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet toch dierenverzorger waar wil je dan gaan werken?
Of zijn dat soort vragen ook trol.
Ga eens werken aan je incasseringsvermogen kerel
Jaloers omdat jij het met Fera moet doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke cachet, doe je beentjes maar snel open voor Elan want volgens mij hou je het niet meer.
Ik vind je taalgebruik van een dusdanig niveau dat ik hier niet eens meer op ga reageren misschien kan er door een mod even naar gekeken worden want LMI kreeg een ban voor één keer kanker bij wijze van spreken en jij zet het nu in elke zin.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met incasseringsvermogen te maken, eerst quasi-geïnteresseerd doen waar ik wil gaan werken, en als ik dat 5x zeg tegen je en jij komt dan met kinderboerderijaan. Ja kanker dan lekker op
Fera > Cachetquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij het met Fera moet doen?
Oke man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind je taalgebruik van een dusdanig niveau dat ik hier niet eens meer op ga reageren misschien kan er door een mod even naar gekeken worden want LMI kreeg een ban voor één keer kanker bij wijze van spreken en jij zet het nu in elke zin.
Tjacka had inderdaad gelijk je bent een vervelende autist.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke man.
Reageerde je maar nergens op inderdaad
Zal me echt geen kut interesseren verder wat Tjacka van mij vindt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka had inderdaad gelijk je bent een vervelende autist.
Nou zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka had inderdaad gelijk je bent een vervelende autist.
Waaromquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
paarden zijn trouwens wel gewoon aids beesten
Oh ja inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me echt geen kut interesseren verder wat Tjacka van mij vindt.
Hahahahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
Mijn vriendin ex heeft een paard. Daar moest ze elke dag heen dus ze had bijna geen tijd voor mij. Nu haat ik paarden.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad.
Daarom blokkeerde je m op Facebook.
Omdat het jou niks doet.
Neequote:
true storyquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 4 augustus 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo ben jij niet toch?
[/quote
Nee
Maar ik vind het fucking grappig wat je typte
Wat voor project?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat interesseert het jou verder wie ik hier op facebook heb?
Of heb je toegang gekregen tot LMI`s projectje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |