cachet is typsch t meisje dat een lul achterna looptquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij Elan trouwens te verdedigen heletijd?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook een scherp bit in de mond doen.
Of scherpe sporen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want hardlopers worden ook met een zweep geslagen
Ok Elanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof ze dat meest zo hard slaan dat hij striemen krijgt.
Echt ik snap dat ze jou niet aannemen bij de kinderboerderij want je weet nog niet eens iets van de huid van hoefdieren af
Er wordt in mate wel op de welzijn van het dier gelet.quote:
Echt hequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er wordt in mate wel op de welzijn van het dier gelet.
Een paard aanvlarde slaan heeft geen zin. Zie nooit een racepaard met slagstrepen van de renbaan komen.
dat zie je dan ook echt duidelijk jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er wordt in mate wel op de welzijn van het dier gelet.
Een paard aanvlarde slaan heeft geen zin. Zie nooit een racepaard met slagstrepen van de renbaan komen.
Ja uh racepaarden zijn mijn expertise niet hoor?quote:
ik ben dichtbij geweestquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zie je dan ook echt duidelijk ja
jezus hoeverre heb je verstand van paarden
kneus
Meid ga lekker kokenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zie je dan ook echt duidelijk ja
jezus hoeverre heb je verstand van paarden
kneus
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh racepaarden zijn mijn expertise niet hoor?Snap ook niet hoe dit gerelateerd staat aan dierverzorging.
Kan je wel weer kankerhufter uit gaan hangen met je kinderboerderij. Zielige kut troll
Iets van basiskennis mag je toch wel verwachten bij iemand die in die sector wil werken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh racepaarden zijn mijn expertise niet hoor?Snap ook niet hoe dit gerelateerd staat aan dierverzorging.
Kan je wel weer kankerhufter uit gaan hangen met je kinderboerderij. Zielige kut troll
morgen weerquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is echt basiskennis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets van basiskennis mag je toch wel verwachten bij iemand die in die sector wil werken.
Maar kennelijk te moeilijk voor jou .
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef xcachet het volgende:
Etsu die beweerd dat ik geen verstand heb van paarden.
Moet niet gekker worden vandaag.
Gemiddelde kinderboerderij heeft echt wel een of twee paarden of shetlandpony's hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is echt basiskennis.
Paarden is een hele ander vakgebied
Ja je loopt wel de hele tijd met je kinderboerderij maar ik heb het geen enkele keer over een kinderboerderij gehad gehoor?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddelde kinderboerderij heeft echt wel een of twee paarden of shetlandpony's hoor.
staan in vak: weilandquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is echt basiskennis.
Paarden is een hele ander vakgebied
Ja oke cachet, doe je beentjes maar snel open voor Elan want volgens mij hou je het niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
staan in vak: weiland
naast vak: kippenhok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |