Je bent zelf oh gayquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
shit is aan
snappen jullie shit xd
Ok
Wat een troll die huurmoordenaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga seizoensfinale van Fargo kijken
Veel plezier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga seizoensfinale van Fargo kijken
Sommige mensen wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
als je paard van miljoenen heb ga je echt niet verwaarlozen ofzo
All about the money.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuurt ie naar Afrika dat paardquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen wel.
Balotelli zou dat paard gewoon opeten met zijn vrienden denk je niet.
Lijkt me dat die beesten trauma aan zo`n race overhoudenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er kapitalen in die beesten zitten, moet je maar keer docus kijken over die paarden of op zo'n festival kijken. rooney en sir alex hebben ook paarden echt die dingen hebebn goed leef
Nee dat sowieso niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
bestaan zulke duren beesten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja want hardlopers krijgen ook trauma van hardlopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me dat die beesten trauma aan zo`n race overhouden
jij nog dommerquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want hardlopers krijgen ook trauma van hardlopen
Tering wat ben jij dom zeg.
Ja want hardlopers worden ook met een zweep geslagenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want hardlopers krijgen ook trauma van hardlopen
Tering wat ben jij dom zeg.
zweep is soms betere oplossing voor paardquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want hardlopers worden ook met een zweep geslagen
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat iemand om je mening vroeg, geitmeisje
Wat loop jij Elan trouwens te verdedigen heletijd?quote:
Ze kunnen er ook een scherp bit in de mond doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want hardlopers worden ook met een zweep geslagen
Elan is mijn fokverkeringquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij Elan trouwens te verdedigen heletijd?
of schops geven met de benenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook een scherp bit in de mond doen.
Of scherpe sporen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |