Er wonen 2 motten in mijn ouwe jas en die twee motten die wonen daar pas je raakt gewoon weg van je stuk als je het ziet da pril geluk hij vreet mijn hele jas kapot alleen voor haar die dot van een mot ik noem haar Charlotte en hem noem ik bas die dotte van motten in mijn ouwe jas
Ik voelde mij eerst een beetje belaagd ik dacht het is net of er wat aan me knaagt maar toen kreeg ik die gaten in de gaten ik dacht nog even hoe heb ik het nauw maar toen begreep ik het al gauw ik zag twee motten in de gaten zitten knagen ik greep meteen naar de DDT maar daar verwoest je zo een huwelijk mee en besloot meteen ik zal dat echtpaar dan maar laten.
Er wonen 2 motten in mijn ouwe jas en die twee motten die wonen daar pas je raakt gewoon weg van je stuk als je het ziet da pril geluk hij vreet mijn hele jas kapot alleen voor haar die dot van een mot ik noem haar Charlotte en hem noem ik bas die dotte van motten in mijn ouwe jas
Ik ben een geboren eenzaam mens maar het was mij eiglijk wijze wens een echt verbod heb ik steeds kunne vehinderen En al zeggen mijn relaties tegen mij ah joh breng toch die jas naar de stomerij want dat vod dat begint al knapjes te verminderen maar juist zo een vagebond als ik die komt pas reuze in zijn schik met zijn ouwe jas en 2 motten en 10 motten kinderen
Een familie motten woont er in mijn jas ik laat ze ravotten als een kleuterklas nauw zitten ze boven in mijn kraag en eten zich een volle maag ze vreten mijn hele jas kapot omdat een mot toch leven moet
die lieve charlotte en de mottige bas en die dottten van motten wonen in mijn jas
Stop the violence Down with the hate Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende: Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Stop the violence Down with the hate Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende: Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende: De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.