quote:
8 juli 2013quote:
FOUT... Ik ben een ADHD'erquote:
Ja maar stel er zit zo een 'zwakkere' in de trein... en heb zelf begeleid gewoont en die mensen weten echt hun probleem welquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef karr-1 het volgende:
Tja er zullen altijd mensen zijn die zo praten. Over elke groep/persoon valt wel iets te zeggen, het beste is het gewoon te negeren denk ik. Ze weten niet beter.
Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor iemand met een IQ van slechts 85 schrijf je behoorlijk foutloos Nederlands.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Vandaag zat ik in de bus en zat (zoals elke nederlander vaak doen)
Klopt... Was op school op een paar vakken erg goed (Taal, Geschiedenis, en techniek)quote:
Ik ben onder gemiddeld begaafdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Durmada het volgende:
Gast, jij bent wel een extreem geval. Ik geef de vrouw volledig gelijk.
FOCK YEAH WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan ben je hier op FOK! een van de slimmeren.
Schaam je kapotquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Ik ben onder gemiddeld begaafd
Verklaart je muzieksmaak wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Ik ben onder gemiddeld begaafd
Een mooi compliment dit. Zo kom je ze niet vaak tegen in KLB.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor iemand met een IQ van slechts 85 schrijf je behoorlijk foutloos Nederlands.
Lees onderquote:
Tjaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan ben je hier op FOK! een van de slimmeren.
Mijn dag kan niet meer stuk hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een mooi compliment dit. Zo kom je ze niet vaak tegen in KLB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |