abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143041387
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Israel weet precies hoe Hamas gaat reageren...
Inderdaad en uiteindelijk zal Hamas het altijd verliezen van het superieure Israël. Het is hetzelfde als een kleuter die steeds een jongen van groep 8 uitdaagt omdat hij zijn speelgoed afpakt. En steeds wordt hij in elkaar geslagen en steeds gaat hij weer het gevecht aan als zijn speelgoed wordt afgepakt. We begrijpen allemaal dat die kleuter opkomt voor zijn rechten, maar vele zullen hem toch op den duur adviseren om niet meer dat gevecht aan te gaan en misschien die jongen van groep 8 trachten op een andere manier te benaderen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:18:43 #277
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041389
Goed dat Israël het land uitbreidt zodat zoveel mogelijk christelijke Arabieren en atheïsten naast de joden in een seculiere staat kunnen leven. Voor een sterk Koerdistan geldt overigens hetzelfde.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:19:13 #278
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041393
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Goed dat Israël het land uitbreidt zodat zoveel mogelijk christelijke Arabieren en atheïsten naast de joden in een seculiere staat kunnen leven. Voor een sterk Koerdistan geldt overigens hetzelfde.
Koerdistan bestaat niet. Droom lekker verder.
pi_143041394
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Inderdaad en uiteindelijk zal Hamas het altijd verliezen van het superieure Israël. Het is hetzelfde als een kleuter die steeds een jongen van groep 8 uitdaagt omdat hij zijn speelgoed afpakt. En steeds wordt hij in elkaar geslagen en steeds gaat hij weer het gevecht aan als zijn speelgoed wordt afgepakt. We begrijpen allemaal dat die kleuter opkomt voor zijn rechten, maar vele zullen hem toch op den duur adviseren om niet meer dat gevecht aan te gaan en misschien die jongen van groep 8 trachten op een andere manier te benaderen.
Blij dat je doorhebt dat Hamas en de Palestijnen op komen voor hun rechten !
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:19:46 #280
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041399
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Koerdistan bestaat niet. Droom lekker verder.
Daarom moet het er ook komen. Net als Israël.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143041401
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Blij dat je doorhebt dat Hamas en de Palestijnen op komen voor hun rechten !
Dat heb ik allang door schat, maar de manier waarop werkt averechts en maakt alles van kwaad tot erger.
pi_143041402
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Haha, een echte Koerd. Israel en de nederzettingen steunen.

Faka met de Koerden in de bergen die vluchten voor ISIS dan? en vertel mij, is Koerdistan al een erkende staat? nee he? :P
pi_143041410
ne mutlum türküm diyene
pi_143041414
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat heb ik allang door schat, maar de manier waarop werkt averechts en maakt alles van kwaad tot erger.
Uiteindelijk zal het recht zegevieren *O*

Voor jou is het misschien kansloos maar het is wel hun eer. Zij kunnen niet toegeven aan de bezetter. Dat zou jij ook niet doen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:22:10 #285
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041418
Hopelijk komt er ooit een dag dat landen, grenzen en verzonnen goden tot het verleden behoren. Maar ik heb stille hoop.
pi_143041423
Koerdistan zal in ieder geval nooit bestaan.. :)
pi_143041427
Jullie dwalen af...

Hoe gaat het trouwens met de mensen in Gaza ?
pi_143041429
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het recht zegevieren *O*
Wat een kinderlijke naïviteit, nou ja droom lekker verder

quote:
Voor jou is het misschien kansloos maar het is wel hun eer. Zij kunnen niet toegeven aan de bezetter. Dat zou jij ook niet doen.
Hun eer om lukraak raketten op Israël af te schieten? Ik zou niet toegeven aan mijn bezetter, maar ik zou ook geen acties ondernemen die de onschuldige burgers van mijn land in gevaar zouden kunnen brengen. En Hamas weet precies dat dat gaat gebeuren.
pi_143041434
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:22 schreef Sobieski het volgende:
Hopelijk komt er ooit een dag dat landen, grenzen en verzonnen goden tot het verleden behoren. Maar ik heb stille hoop.
Ah, daarom steun je een regime dat muren om zijn buren bouwt en die grenzen baseert op etnische en op verzonnen godjes gebaseerde "principes". _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:24:35 #290
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041438
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de mensen in Gaza ?
Worden nog steeds misbruikt door Hamas. Free Gaza from Hamas!
pi_143041441
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, daarom steun je een regime dat muren om zijn buren bouwt en die grenzen baseert op etnische en op verzonnen godjes gebaseerde "principes". _O-
Hij is Koerd.
pi_143041442
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat een kinderlijke naïviteit, nou ja droom lekker verder

[..]

Hun eer om lukraak raketten op Israël af te schieten? Ik zou niet toegeven aan mijn bezetter, maar ik zou ook geen acties ondernemen die de onschuldige burgers van mijn land in gevaar zouden kunnen brengen. En Hamas weet precies dat dat gaat gebeuren.
Hoe moet het verzet dan ?
pi_143041444
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Worden nog steeds misbruikt door Hamas. Free Gaza from Hamas!
Free gaza from Israël *O*
pi_143041448
Kijk hoe lief dat IDF eigenlijk is

The Jerusalem Post
@Jerusalem_Post
‘We could have taken Gaza in a week, but that wasn’t our mission,’ says senior IDF source http://t.co/Yv5xXguVyK
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:25:52 #295
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041452
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
Ah, daarom steun je een regime dat muren om zijn buren bouwt en die grenzen baseert op etnische en op verzonnen godjes gebaseerde "principes".
Wablief? De helft van de Israelis is seculier. De muur is behoorlijk effectief tegen de terroristen. Je moet eens Son of Hamas lezen. Die held strijdt tegen de groepering van zijn eigen vader.
pi_143041458
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Free gaza from Israël *O*
Doe geen moeite. Hij wil niet dat Gaza vrij is, hij als Koerd haat Arabieren.
pi_143041459
Hamas heeft ook wat gezegd...

Hamas has responded with suspicion to Israel's announcement of a limited and temporary seven-hour humanitarian pause for Monday.

The truce will only apply to parts of the Gaza strip where there is currently no military activity.

"Israel’s so called humanitarian ceasefire is unilateral and it comes in a time when the Zionist enemy wants to distract the world from the massacres they have committed against our people in Gaza," Sami Abu Zuhri, Hamas spokesman in Gaza, told its Al-Aqsa television station.

"We don’t trust their intentions and we ask our people to take extreme caution."

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
pi_143041475
Het gaat niet zo goed met de mensen in Gaza (understatement )

UNRWA
@UNRWA
#Gaza: Provision of food, water, hygiene & cleaning items to all sheltered in our schools remains a daily struggle, particularly in #Rafah.
pi_143041485
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe moet het verzet dan ?
Het verzet zal op den duur moeten stoppen, dat klinkt ongeloofwaardig voor jou, maar het is de enige oplossing.

Rusland heeft de Krim verovert van Oekraïne, als Oekraïne nu raketten lukraak gaat afvuren op Russische steden, weten ze precies wat er gaat gebeuren. Dan loopt de situatie uit de hand en gaat het Oekraïne veel meer kosten en sowieso enorm veel schade toebrengen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:29:11 #300
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041489
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:26 schreef theunderdog het volgende:
hij als Koerd haat Arabieren.
Waarom zou ik Arabieren haten?
Mosab Hassan Yousef is Arabier en bewonder ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')