Inderdaad en uiteindelijk zal Hamas het altijd verliezen van het superieure Israël. Het is hetzelfde als een kleuter die steeds een jongen van groep 8 uitdaagt omdat hij zijn speelgoed afpakt. En steeds wordt hij in elkaar geslagen en steeds gaat hij weer het gevecht aan als zijn speelgoed wordt afgepakt. We begrijpen allemaal dat die kleuter opkomt voor zijn rechten, maar vele zullen hem toch op den duur adviseren om niet meer dat gevecht aan te gaan en misschien die jongen van groep 8 trachten op een andere manier te benaderen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Israel weet precies hoe Hamas gaat reageren...
Koerdistan bestaat niet. Droom lekker verder.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Goed dat Israël het land uitbreidt zodat zoveel mogelijk christelijke Arabieren en atheïsten naast de joden in een seculiere staat kunnen leven. Voor een sterk Koerdistan geldt overigens hetzelfde.
Blij dat je doorhebt dat Hamas en de Palestijnen op komen voor hun rechten !quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad en uiteindelijk zal Hamas het altijd verliezen van het superieure Israël. Het is hetzelfde als een kleuter die steeds een jongen van groep 8 uitdaagt omdat hij zijn speelgoed afpakt. En steeds wordt hij in elkaar geslagen en steeds gaat hij weer het gevecht aan als zijn speelgoed wordt afgepakt. We begrijpen allemaal dat die kleuter opkomt voor zijn rechten, maar vele zullen hem toch op den duur adviseren om niet meer dat gevecht aan te gaan en misschien die jongen van groep 8 trachten op een andere manier te benaderen.
Daarom moet het er ook komen. Net als Israël.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Koerdistan bestaat niet. Droom lekker verder.
Dat heb ik allang door schat, maar de manier waarop werkt averechts en maakt alles van kwaad tot erger.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blij dat je doorhebt dat Hamas en de Palestijnen op komen voor hun rechten !
Haha, een echte Koerd. Israel en de nederzettingen steunen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Goed dat Israël het land uitbreidt zodat zoveel mogelijk christelijke Arabieren en atheïsten naast de joden in een seculiere staat kunnen leven. Voor een sterk Koerdistan geldt overigens hetzelfde.
Uiteindelijk zal het recht zegevierenquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb ik allang door schat, maar de manier waarop werkt averechts en maakt alles van kwaad tot erger.
Wat een kinderlijke naïviteit, nou ja droom lekker verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het recht zegevieren![]()
Hun eer om lukraak raketten op Israël af te schieten? Ik zou niet toegeven aan mijn bezetter, maar ik zou ook geen acties ondernemen die de onschuldige burgers van mijn land in gevaar zouden kunnen brengen. En Hamas weet precies dat dat gaat gebeuren.quote:Voor jou is het misschien kansloos maar het is wel hun eer. Zij kunnen niet toegeven aan de bezetter. Dat zou jij ook niet doen.
Ah, daarom steun je een regime dat muren om zijn buren bouwt en die grenzen baseert op etnische en op verzonnen godjes gebaseerde "principes".quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:22 schreef Sobieski het volgende:
Hopelijk komt er ooit een dag dat landen, grenzen en verzonnen goden tot het verleden behoren. Maar ik heb stille hoop.
Worden nog steeds misbruikt door Hamas. Free Gaza from Hamas!quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de mensen in Gaza ?
Hij is Koerd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, daarom steun je een regime dat muren om zijn buren bouwt en die grenzen baseert op etnische en op verzonnen godjes gebaseerde "principes".
Hoe moet het verzet dan ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een kinderlijke naïviteit, nou ja droom lekker verder
[..]
Hun eer om lukraak raketten op Israël af te schieten? Ik zou niet toegeven aan mijn bezetter, maar ik zou ook geen acties ondernemen die de onschuldige burgers van mijn land in gevaar zouden kunnen brengen. En Hamas weet precies dat dat gaat gebeuren.
Free gaza from Israëlquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Worden nog steeds misbruikt door Hamas. Free Gaza from Hamas!
Wablief? De helft van de Israelis is seculier. De muur is behoorlijk effectief tegen de terroristen. Je moet eens Son of Hamas lezen. Die held strijdt tegen de groepering van zijn eigen vader.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
Ah, daarom steun je een regime dat muren om zijn buren bouwt en die grenzen baseert op etnische en op verzonnen godjes gebaseerde "principes".
Het verzet zal op den duur moeten stoppen, dat klinkt ongeloofwaardig voor jou, maar het is de enige oplossing.quote:
Waarom zou ik Arabieren haten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |