Dit idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Goh, je zou het toch niet verwachten....
Oranje ook.quote:
Ik heb em afgezet ongeveer half uur in de film omdat de extreem obvious CGI en de arrogante "kijk mij vet geweldig zijn" typisch amerikaanse kinderachtige kutgrapjes van spiderman me zwaar de strot uitkwamen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef cherrycoke het volgende:
de ene cliché na de andere
plot was voorspelbaar
jammer
4/10
quote:
quote:
Hoe was het op de boot gisteren?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Syntos het volgende:
[..]
Niet geweest. Te weinig vrouwen om te bekijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indd, dat was net zoiets.. een niet aflatende hyperactieve monoloog met grapjes die je alleen verwacht van een verstandelijk gehandicapte of een volgezopen(en gevreten) amerikaanse tiener.quote:
Zo was deadpool nieteens in de comics, hij was veel serieuzer, niet zo obnoxious en kinderachtig als in de trailer. Enige waar hij bekend om stond was dat hij zijn vijanden sarcastisch afblafte en zo nu en dan de dimensie doorbrak door zich naar de lezer te richten, maar dit was echt gewoon om je kapot te schamen.
Oh enne, DIT is electro:
Dat hoopje nerdheid dat jamie fox speelde was eigenlijk black lightning, weer zon kapitale fout van de makers.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
ugh.. nog meer van die crap-cgi kutfilms.. nee he..quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Wow such foreshadowing
[ afbeelding ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ja volgende film krijgen we deze schurken waarschijnlijk te zien:quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ugh.. nog meer van die crap-cgi kutfilms.. nee he..
- Rhino (dikke Rus in een mech suit)
- Doc Ock
- Vulture
- Black Cat
- Chameleon
Ben benieuwd hoe ze die weer gaan verneuken![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja volgende film krijgen we deze schurken waarschijnlijk te zien:
- Rhino (dikke Rus in een mech suit)
- Doc Ock
- Vulture
- Black Cat
- Chameleon
Ben benieuwd hoe ze die weer gaan verneuken
Rhino klinkt nog wel redelijk zo maar dat zal vast een soort van metal gear solid achtig figuur worden ipv wat het hoort te zijn:
Oh en dit moet het worden?
Waar zijn ze in godesnaam mee bezig :/Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Tja wat kan je verwachten van een dikke Rus in een Adidas-trainingspakquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Rhino klinkt nog wel redelijk zo maar dat zal vast een soort van metal gear solid achtig figuur worden ipv wat het hoort te zijn:
[ afbeelding ]
Oh en dit moet het worden?
[ afbeelding ]
Waar zijn ze in godesnaam mee bezig :/![]()
![]()
Typische gouden ketting en tattoos ook weer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Tja wat kan je verwachten van een dikke Rus in een Adidas-trainingspak
[ afbeelding ]![]()
![]()
is dat uit een trailer? Wtf moet dat voorstellen.. is dat hoe amerika russen moet zien oid..quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Nee zit gewoon in de film.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is dat uit een trailer? Wtf moet dat voorstellen.. is dat hoe amerika russen moet zien oid..![]()
That's my fat cousin, Roman.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Homo's niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef beverton het volgende:
Echter heeft iedereen recht op zijn eigen mening![]()
Zigeuners ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Baggerslechte film inderdaad.
Sowieso die acteur (ben zijn naam even kwijt), Tobey Maguire was een veel overtuigender 'nerd'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: