Oh dat boeit me weinigquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef niels0 het volgende:
Eet smakkend dan. Misschien is het verstandiger om wat minder openhartig te zijn. Ik spreek voor mezelf.
Ook een happie?quote:
is het ook niet, wel lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind sushi echt niet bijzonder ofzo
Wat heeft U gegeten vanaaf? Ik had Gekookte aardappel, bospeen en ardeens kruidengebraad afgeblust met Beaujolais.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind sushi echt niet bijzonder ofzo
steak en frietquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat heeft U gegeten vanaaf? Ik had Gekookte aardappel, bospeen en ardeens kruidengebraad afgeblust met Beaujolais.
Punten gescored bij moeders, die was op bezoek.
Wat is dat?quote:
Ah, okquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe belgen die met patat gebakken aardappelen bedoelen. Ik ze gewoon frieten geven
Nee dat is die andere blauwe hier.quote:
Ik zei vroeger ook altijd friet, mar toen ik een tijdje in Utrecht ging wonen, keken ze me zo raar aan. Dus zeg voortaan maar patat, ook nu ik weer in Brabant woonquote:
Frankie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is die andere blauwe hier.
Nee die chimeid.quote:
Inwoner van het deel van Nederland dat ze eigenlijk aan Belgie hadden mogen geven dan?quote:
Weet ff niet wie je bedoeldquote:
Nope Den Haagquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Inwoner van het deel van Nederland dat ze eigenlijk aan Belgie hadden mogen geven dan?
In Brabant noemt men het toch friet? Of ben ik nu abuis?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik zei vroeger ook altijd friet, mar toen ik een tijdje in Utrecht ging wonen, keken ze me zo raar aan. Dus zeg voortaan maar patat, ook nu ik weer in Brabant woon
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |