Ja.quote:
Ik vertrouw je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stuur maar pic van jou stuur ik terug
quote:
quote:
quote:
Nee nog niet, Is dat topic nog wel open danquote:
quote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Paardlants het volgende:
Nee nog niet, Is dat topic nog wel open dan ?
zal vast minder erg zijn dan een gemiddeld dimatopic.quote:
Ow, ff kijken dan hoorquote:
Hij is nog open iddquote:
Paar keer per dag is wat vaak.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Njah, jammer dat er in het echte wereldje niet dagelijks een paar keer langs Start komt
Elke week een keer danquote:
Truth, maar maakt het leven wel een stuk makkelijkerquote:
Als je geld hebt begint het gezeur pas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Truth, maar maakt het leven wel een stuk makkelijker
Geen idee, heb nog nooit 'veel' geld gehadquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je geld hebt begint het gezeur pas.
Ik wel, ik heb nu wat minder. Zolang ik m'n rekeningen en m'n vakaties kan betalen vind ik het wel best.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit 'veel' geld gehad
Ik heb dan een flinke schuld helaas, mede dankzij mijn ex, maar goed... Zal op het moment wel fijn zijn een ton verdienen dit jaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb nu wat minder. Zolang ik m'n rekeningen en m'n vakaties kan betalen vind ik het wel best.
Een ton per jaar beuren komt heel wat gezeur bij kijken. Liever niet. Dan maar wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |