gvdquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gewoon vies dik. Zij zou een gangbang kunnen doen met twaalf negers, dan kan elke neger een vetrol neuken en dan nog raken die pikken elkaar niet. Bah.
Ja maar echt. Ze is ook zwanger (of ondertussen al bevallen van zo'n vies kind). Weet niet welke megadick die kut heeft lopen pompen, maar dat zaad moet wel fucking sterk geweest zijn willen ze die smerige, vadsige eicel van haar bereikt hebben met al dat vet overal.quote:
picsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Net een wijf geneuktfinalist bij Miss Nederland geweest.
![]()
gr
Je mag toch ook weer tetten posten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent net out of jail en nu krijg je straks hier ook al weer een ban.
Ja maar niet zwarte neger cocks die vagina's penetreren en blonde meisjes haar huig volspuiten.quote:
D'r was weinig te zien hoor op die fotoquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar niet zwarte neger cocks die vagina's penetreren en blonde meisjes haar huig volspuiten.
Zolang negerpikken uit beeld blijven vind ik het prima.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je mag toch ook weer tetten posten?
Hij is al weg zie ik.. blijkbaar mocht het nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zolang negerpikken uit beeld blijven vind ik het prima.
Heb je geen get out of jail kanskaart ofzo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hij is al weg zie ik.. blijkbaar mocht het niet
Zal wel weer een ban krijgen straks
Lach maar krengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Ja wie weetquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je geen get out of jail kanskaart ofzo?
Wanneer krijg ik pics van jou?quote:
picsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg pic gekregen.
Nee, het is Ga direkt naar de gevangenis. U gaat niet langs start en ontvangt ook geen 10 ruggen. Zoiets.quote:
Zeker omdat ik zwart ben. :squote:Op zondag 3 augustus 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha je bent echt srs een van de weinigen die mij niet gezien heeft wist je dat
20 ruggen toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, het is Ga direkt naar de gevangenis. U gaat niet langs start en ontvangt ook geen 10 ruggen. Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |