Die mensen zijn altijd traag van begrip met reagerenquote:
Dat heb ik nooit gedaan. Waar moet je hem dan insteken? Want kontsex doe ik niet aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom ook dat uitstapje naar chicks with dicks?
Sorry, was aan het appen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die mensen zijn altijd traag van begrip met reageren
Welk wijf?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet het toch even kwijt hoor, maar krijg echt kksmerige MI's van dat vies dikke wijf met een voorbinddildo.
KLB / anaal willen worden genomen door vrouw
quote:
Knetterkutquote:
No problem my dear!quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij The Exorcist, maar zoek anders even op Google als je plaatje aanklikt. :s
Oh, weet gelukkig niet hoe zij eruitziet.quote:
Ze beschuldigde mij laatst van het hebben van geen hartquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet het toch even kwijt hoor, maar krijg echt kksmerige MI's van dat vies dikke wijf met een voorbinddildo.
gvd die argo gaat weer steeds triester doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
Praag, Wenen, Rome, Milaan en München.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef voederbietel het volgende:
Waar was je ook al weer allemaal geweest?
Lag je weer te dagdromen BT?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Net een wijf geneuktfinalist bij Miss Nederland geweest.
![]()
gr
Pics?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
gr
kkrnice, ben jaloersquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Praag, Wenen, Rome, Milaan en München.
Ja, gewoon vies dik. Zij zou een gangbang kunnen doen met twaalf negers, dan kan elke neger een vetrol neuken en dan nog raken die pikken elkaar niet. Bah.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, weet gelukkig niet hoe zij eruitziet.
Aah, nice.. d'r zal vast wel een foto van haar online staan waarvan jij de link wel wilt delen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is 23:50, dus nee Ze is net weg.
Goed goed!quote:
Gefeliciteerd met je eerste natte droom.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
gr
Wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gewoon vies dik. Zij zou een gangbang kunnen doen met twaalf negers, dan kan elke neger een vetrol neuken en dan nog raken die pikken elkaar niet. Bah.
Vast wel.. geen idee. Kwam der tegen via Tinder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Aah, nice.. d'r zal vast wel een foto van haar online staan waarvan jij de link wel wilt delen?
[..]
Goed goed!
Met jou ook zo te horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |